Oh, heel erg bedankt voor de reacties tot zo ver! ik ben er erg blij mee!
Ik zit nog bom vol vragen maar ik zal er eerst even goed over nadenken voordat ik jullie bekogel met vragen
Ik woon in Bierges (gem Wavre), pal onder Brussel en dus net in het Franse gedeelte, daar blijven tot ongeveer de zomer en dan wil ik toch richting de Vlaamse/Walloonse grens, mijn vriend is een franse belg dus wil ook niet te ver bij de familie vandaan, maar voor de taal voor mij en de kids.... :s
Er zijn ier moeders zat om deze dingen aan te vragen maar mijn frans is niet opperbest dus het wordt toch lastig... vandaar dit....
Ik ben in januari gestopt met de pil en we hebben dus net pas onze eerste poging gedaan eind januari en nu afwachten... wel zou ik, zo ver als mogelijk in het Vlaamse gedeelte onder controle willen, het is toch wel fijn als je begrijpt wat ze zeggen niet waar???
In NL ben ik twee keer in het ziekenhuis bevallen omdat ik een mediche indicatie heb, dat zal hier dan hetzelfde gaan neem ik aan.
Nu ik (eindelijk) contact heb met andere (Nederlandse-, Belgen-) mamas

kunnen jullie misschien zeggen hoe het hier gaat met het consultatiebureau?
Mijn zoontje is 4, bijna 5, in NL valt ie nog onder de schoolarts, maar hier geloof ik nog niet??? En mijn dochtertje is net 2, zou volgens de Nederlandse normen met 2 jaar en 2 maanden naar het consultatiebureau 'moeten' en hier??? Het is bij de ONE dat weet ik wel, maar ik heb verder niet geinformeerd verder, ben het eerlijk gezegd helemaal vergeten met alle verhuizingen e.d... Vaccinaties? hetzelfde?
Nogmaals heer erg bedankt voor de reacties en dat we maar snel zwanger mogen worden