mama wordt sportief

A

Anoniem

Guest
Vandaag heeft mama (uh nou ja opa) een driewiel buggy gekocht.
Zo kan mama gaan skaten en kan ik gezellig mee.
Vanmiddag moesten opa en mama hem meteen uitproberen, dus werd ik in de wandelwagen gezet en moest ik mee.
Papa bleef bij oma, want die z'n voet is nog steeds niet over.

Opa en mama vonden het geweldig, nou ik vond het wel leuk, maar ging lekker slapen.
Hebben jullie ook van die gekke mama's en opa's?

Kus Yoëll

Hey Yoëll,

Mijn mama heeft ook skates, maar die liggen al jarenlang op zolder. Hahaha. Ze heeft  dus wel een driewieler en skates maar is niet zo sportief als jouw mama!

Veel rij-plezier.

Groetjes,
Dean.

Nou, het sportiefste wat mijn mamma heeft gedaan de laatste tijd is samen met jouw mamma naar de kinderboerderij gewandeld. HAHA, luie mamma heb ik hoor!!
Nou, op zich valt het wel mee. Vandaag nog naar het winkelcentrum(pje) gewandeld. Ongeveer half uurtje. Was zulk lekker weer!
Maar uh, wil jij aan je pappa vragen of hij een foto wil maken als je mamma in actie komt. Dat willen we natuurlijk wel even zien....
CU!
Kian

Nou mijn mama heeft ook nog wel ergens skates liggen maar daar zit een meter stof op. Niet verder vertellen hoor maar volgens mij houd mijn moeder  niet zo van sporten

Dikke kus Tess

Zo Yoëll,jij hebt wel een sportieve Mama,als mijn Mama skates onderbindt dan breekt ze al haar botjes denk ik.Mijn Mama is namelijk niet zo soepel,wel gaat ze met me fietsen en wandeleln en dat vind ik ook leuk hoor.Nou veel plezier samen met je Mammie.

Groetjes Tess dv Kitty.

Dit topic deed mij er aan herinneren dat ik ook nog skates in de schuur heb staan. Ik heb ze zeker vier jaar niet gebruikt .

Ik heb ze er gisteravond maar weer eens uitgehaald en uitgeprobeerd. Ze rijden nog perfect en na wat oefenen had ik ook de remtechniek enzo onder de knie. Vanavond weer hoor!

Annemieke

Mijn mama is een beetje lui....
Mama wandelt wel veel(vooral in het centrum.........)
En elke dag een paar keer op en neer om mijn broer uit school te halen,maar meer beweging zit er niet in,haha.
Groetjes van Delano.

Mijn mama wil eigenlijk ook weer op de skates een stuk weg maar vindt het zo eng met mij in de wandelwagen. Kan je haar even geruststellen dat dat helemaal niet hoeft en dat het alleen super leuk en snel gaan zonder gevaar?

Liefs Lynn (mama mir81)

Terug
Bovenaan