Mama

Misschien heeft het met het sprongetje te maken.
Maar sinds kort zegt hij als hij huilt MAMA

Ik weet niet of het al bewust is of een klank, maar vind het wel zoooooo lief!!!!
Nu nog zijn armpjes uitstrekken naar me als hij dat zegt en dan smelt ik helemaal haha

Zijn er al meer die woordjes "zeggen"

Liefs

Viviënne heeft dat idd ook. Zo schattig. Als ze moe is komt ze ook zo lief tegen me aanliggen met haar armen om mn nek. Helaas doet ze dit ook wel eens als ze verdrietig is en trekt daarbij aan mn haren. AUW!!
Verder lijkt het soms als je wat vraagt dat ze dan 'ja' zegt. En iets wat op aaien lijkt. Vandaag hoorde we ook dada. verder is het een hoog en hard gegil :) Maar zelf heeft ze er een groot plezier in om te kletsen tegen haar knuffels. Heel lief om te zien en horen.

Mamamamamama en papapapa en dadadada komt al regelmatig voorbij. Ook hele brabbel verhalen op toon. Erg schattig.
Ook geeft ze vaak een ode aan haar fles. Dan zit ze met de flas in haar handen, kijkt er naar en vertelt/zingt vol overgave over de fles.

Wat grappig, hier doet hij dat ook. Maar alleen als hij echt verdriet heeft.
Ook gaat hij steeds meer tegen zijn bekende spullen brabbelen zoals beer. Mamamamama, papapa enz doet hij nog niet, maar dat komt vast nog. Hij is nu net zes maanden

Terug
Bovenaan