mama2004 weet je al meer ?????

A

Anoniem

Guest
geen nieuws is goed nieuws hoop ik ????
Was erg benieuwd of je al had getest,hier nog niets gaande wat kan duiden op zwanger/duivels maar ook nog steeds ziek misschien dat het daar aan ligt.
Hoop dat het bij jou beter is , laat even wat van je horen ben verschrikkelijk nieuwsgierig,groetjes nicolette

hoi !

Leuk dat je naar me informeert zeg!
Maareh nog nix aan de hand NOD is pas de 13e. Kan natuurlijk ook later zijn is pas 2e ronde dus nix is zeker.
Heb nu nergens last van gisteren nog wel pijnlijke borsten, maar dat voel ik nu ook niet echt meer. Heb voor me laten pendelen.. daar kwam uit dat ik pas in juli zwanger raak van een jongen. Nou wie zal het zeggen en moet ik nog een tijdje wachten...
Als ik nou a.s. zondag nog geen duivels heb gezien ga ik toch testen hoor er liggen er al 2 op me te wachten.

Nou hoor snel weer van je! Jij hebt nergens last van , maar ik had bij mijn eerste ook nergens last van( geen kwaaltjes oid) dus hoeft nix te betekenen.

Groetjes,
mama2004

Hoi,

Heb een beetje blij gevoel van jouw stukje! Mijn nod is geloof ik ook vrijdag, maar kan ook donderdag zijn. Dacht even van alles te voelen, maar nu ik weer aan het werk ben, na twee weken vakantie, merk ik een stuk minder. Vind het prettig te lezen dat je ook niets hoeft te voelen en toch zwanger kan zijn. Heb alleen last van mijn buik, maar denk meer dat mijn darmen vervelend doen.
Dus je gaat zondag testen? Ik hoop dat 't mij ook lukt om zo lang te wachten als het al niet eerder duidelijk is.
Had vandaag wel even heftig buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden en vervolgens een steek aan de rechterkant. Herkent iemand dit?
Mama2004, succes!

D

Ja, dat herken ik! Dat heb ik ook gehad. Een tijdje heel erge buikpijn, zo van dat je er wel even bij kan gaan zitten. behoorlijk zwaar... en dan daarna die steek! Tja, ik was daarna zwanger, maar of het daar ook bijhoorde??? Wie zal het zeggen? Ik hoop het voor je!

Groetjes, Lionsmamma

Ik heb gisteren getest en blijk zwanger te zijn (op normale manier, want we zijn al 2 jaar bezig om zwanger te worrden en heb de medische molen doorstaan en ben ook met hormonen bezig m.u.v. deze maand. I.v.m. kerstvakantie kon ik niet met hormonen beginnen dus proberen op de normale weg en ja hoor ZWANGER). Ik heb ook in deze maand geen gevoel gehad dat ik zwanger zou zijn, want dat hoor je vaak. Gespannen borsten en noem het maar op. Ik had dus geen gespannen borsten. Ik heb wel af en toe wat gevoeld bij mijn eierstokken maar daar houdt het mee op. Het zegt dus helemaal niets. Bij elke vrouw is het weer anders. Ik ben zelfs niet eens misselijk of heb rare eetgewoonten zoals augurken eten hihi!.
Succes dus liefs Jeanette

Terug
Bovenaan