mama26

A

Anoniem

Guest
Hoi hier ben ik weer

Heb mijn echo gisteren gehad, vruchje was wel gegroeid maar niet wat hij verwacht had,
en hij kon de hartslag gisteren niet zien.Kwam wel eens voor zij die moet volgende week terug voor een nieuwe echo ik vertrouw het niks. kan dit eigenlijk wel?

groet Nelke

Hoi hoi,
Zo blijf je onzeker he....
Hoelang schatte hij je zwangerschap nu?
Ik weet dat het soms voor komt idd dat je het hartje later pas ziet op een echo.
Dat het gegroeit is,is natuurlijk een goed teken,maar hkan het miss zijn dat je minder lang bent?
Bij mijn eerste echo dachten ze dat ik 6 a 7 weken was, toen we voor de 2de echo gingen had ik al bijna 10 weken moeten zijn nou we kwamen op 8 weken en 4 dagen toen, en tot nu toe klopt de groei wel met die uitrekendatum.
Ik ga zeker voor je duimen,tot horens.liefs bianca

Hoi mama26

Ik ben nu zeven weken en 4 dagen zwanger, heb met een kennis gesproken vandaag die in het ziekenhuis op de kraamafdeling werkt en zelf ook de bevallingen doet. Zij zei dat het inderdaad mogelijk is dat je met 7 w en 3 dagen geen hartslag kunt zien, deze zie je pas tussen week 7 en 8. Hoop zo erg dat ze gelijk heeft, mag donderdag naar het ziekenhuis komen dan had ze dienst en dan maakt ze nog eens een echo, ik moest er wel rekening mee houden dat het nog steeds te vroeg kon zijn en dat je nog geen hartslag kon horen. Volgens haar is er nog helemaal niks aan de hand. Duimen en duimen dus.

groet Nelke.

Hoi,Hoi..

Ik heb zelf met 5 weken en 4 dagen het hartje al gehoort,maar ken idd genoeg mensen bij wie het pas na 8 weken te horen was...
Wel heel erg fijn zeg dat je donderdag al mag komen,laat je het wel even weten,dan zal ik heel goed gebruik gaan maken van de duimen die ik heb voor je
liefs bianca

Terug
Bovenaan