@mama3007

A

Anoniem

Guest
Ik was benieuwd of je gevoel klopt en je ongesteld al doorgebroken was?

Heej haha leuk dat je er aan denkt.
Nee er is nog niks doorgebroken. Maar alles wijst er op dat dat wel heel snel gaat gebeuren.
Heb ook totaal geen zwangerschapssymptomen.
Stiekem hou ik mezelf een beetje voor de gek. Dat ik ook een late innesteling zou kunnen hebben en dat de symptomen pas de kop gaan opsteken als t vruchtje innesteld. Maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren.
Mijn tweede zwangerschap voelde ik vanaf mijn nod zo extreem duidelijk dat ik zwanger was dat ik niet hoefde te testen...ik wist het al zeker.
Het zou raar zijn als ik dan nu zwanger zou zijn en werkelijk niks zou voelen.

Maar goed joh. Ik heb het al geaccepteerd...het is goed. Laat maar lekker komen en dan ga we weer met goede moed op naar een volgende ronde!

Ik ben t even kwijt maar hoe ver zit jij nu in je cyclus?
X

Spannend zeg.. Ga hard voor je duimen..

Ik heb na mijn mk een cyclus tussen de 25 en 31 dagen dus ergens deze week.
Heb wel symptomen maar goed heb ook altijd last van PMS..
Maar mocht ik zwanger zijn dan mag me kerel een schouderklopje hebben want dan is het puur geluk mijn man moest veel overwerken in me vruchtbare week en ik was net herstellende van een flinke griep.

Ik verwacht niets en dat is ook wel lekker geef toch behoorlijk veel rust normaal zou ik allang testen in huis hebben maar nu dus niet ga ook niet eerder dan volgende week testen

Nou niet heel spannend hoor. Ik weet al wat me te wachten staat ;-).
Maar voor jou nog even afwachten dus. Je hoort wel heel vaak dat t raak is juist op t moment dat je t niet verwacht.
Ik hoop t voor je!! En lekker dat je er weinig stress van hebt. Dat is sowieso fijn!

Inderdaad afwachten..
Maar goed heb lekker afleiding mijn zoon is over 3weken jarig dus lekker aan het organiseren enzo vanweekend komt me zwagertje logeren dus heb er niet veel tijd om aan te denken.. En denk er eigenlijk alleen aan als ik een vlaag van buikpijn krijg

Terug
Bovenaan