@mama3007

Hi,

De reacties waren ronduit fantastisch. Toen ik zei dat ik een baby in mijn buik heb keek de oudste mij aan en vroeg ' hoe weet je dat?'. Haha ja 6 hè, dan wil je eerst weten hoe dat zit. Maar toen hij door had dat het echt was stond hij te juichen op zijn stoel: 'yeeaah, wij krijgen de allerliefste baby van de hele wereld' . De jongste vloog mij helemaal om de nek.
Echt geweldig.
Verder zijn ze er het hele weekend mee bezig geweest. Van dingen vragen tot aan over mijn buik aaien.
Had deze reactie echt niet verwacht. Echt heerlijk.... Voel me zo gelukkig!!

Wat leuk dat je kids zo blij reageerden :) Jammer dat m'n zoontje er nog geen besef van heeft, maar komt nog wel.. Als ik vraag krijg jij een broertje of zusje, zegt ie zusje, dus dat weet ie dan al weer wel, Hahaha ;-)

Enorm leuk dat ze zo gereageerd hebben mama3007, lijkt me erg ontroerend.

En jouw kindje weet al wordt het wordt Esje 86, leuk ook :) zal het aan mijn kleine man ook een vragen maar die zit nog volop in de taalontwikkeling en auto is zijn nieuwste woord. Dus we zijn benieuwd.

Oh wat fijn!! Maakt het allemaal nog mooier en feestelijker he? Als je kinderen ook blij zijn met het nieuwe kindje dan komt alles samen ofzo (klinkt wat zweverig misschien maar je snapt vast wat ik bedoel).

Onze jongens zijn ook dolenthousiast en ik krijg steeds kusje sop mijn buik van ze en ze vertellen aan iedereen dat we een baby krijgen, zo leuk!!

Toen ik zwanger was van de wteede was dat heel anders want de oudste was 21 maanden toen hij geboren werd dus die besefte het nog niet echt. En nu leven die twee boeven met vol begrip mee, zo leuk!!!

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan