@mama3007

Hi,
Wat leuk dat je daar aan denkt!

De vakantie was heerlijk en vermoeiend tegelijk.
We hebben lekker kunnen skieen. Vooral de jongens gingen als een raket de berg af. Heel leuk om te zien.

En de kleine deed het super goed.
Maar t was wel een beetje onrustig voor haar natuurlijk. En doorslapen was er ook niet meer bij. Elke nacht toch wel weer om 5.00 uur ofzo.
En dan ben je overdag ook actief dus we waren best wel beetje moe.

Dus nu weer heerlijk thuis. Kleine is gelijk weer nog vrolijker en slaapt weer lekker door. Ook overdag heel veel uurtjes dus volgens mij moet zij ook wat inhalen. Haha arm kind.

Merk wel dat t me heel erg goed heeft gedaan. Ff d'r uit en laat nu die lente maar komen!

Zag net dat jij zieken in huis had. Maar t ergste leed is weer geleden? Hoop t voor je!

Ja, hier is het ergste leed geleden.. Gaat allemaal weer de goede kant op!

Jammer dat ze bedacht heeft, om jullie wakker te houden :).
Ach ja, fijn dat ze het gelijk weer goed oppakt!

Nog net zo belangrijk.. Dat jij er ook weer tegen aan kan.
De lente is er praktisch al.. Zo warm.
nog geen vlokje sneeuw gezien! Vind ik ergens wel jammer!

Wilde je ook al vragen hoe je vakantie was, kon weer eens niet op t forum komen, na veel omwegen ist nu weer gelukt! Blijft ook aan de gang hé.

Leuke vakantie gehad dus :) Jammer dat ze niet doorsliep, na een dag skiën ben je inderdaad wel aan een nachtje goed slapen toe, gelukkig dat ze pas om 5 uur kwam, had je toch al een aantal uurtjes te pakken :) Was het lekker zonnig? En hoe was de sneeuwconditie? Nu weer lekker met frisse moed thuis aan de gang.. Wanneer moest je nu gaan werken? Toch ook binnenkort al? Ik begin Donderdag, zo benieuwd!

Ja vinden het heerlijk weg maar zo'n kleintje is gelijk uit zijn ritme. Fijn dat alles weer in het gareel is en beter. Ging het skiën met je rug? Geen klachten gehad. Wanneer moet je weer werken of al begonnen?

Ja skiën met rug ging aardig. Alleen die boogles he. Bij elk sprongetje lekker een beetje urine verlies. Gelukkig was tena lady ook mee op vakantie...pffff

Weer was wisselend. Paar dagen alleen maar sneeuw, paar dagen alleen maar straks blauw en zon.
Was best warm dus de verse sneeuw was ook vrij snel weer weg. Maar goed, was gewoon lekker.

Over dat werken....ik zal even op t topic hier boven reageren.

Terug
Bovenaan