mama_ilse?

hihihi, hoi m, ik denk wel dat ik ben wie jij denkt dat ik ben. Hoeistie? hou je het nog vol? laatst loodjes komen er weer aan he?! Hoe gaat het met de dames?

Hier gaat alles super! Rêve is volgende maand inderdaad alweer een half jaar, wat vliegt de tijd!! Ze krijgt nog 100% mama-melk en groeit als kool, heeft allemaal "elastiekjes" om haar polsjes en beentjes, ziet er goed uit. Kan me d'r nu al op verheugen om straks haar vast voedsel aan te bieden, maar niet om te stoppen met bv hoor, dat wil ik graag blijven volhouden tot een jaar... dan misschien op voor een brusje?? als het aan mij ligt wel. Rêve is errug nieuwsgierig naar eten, dus ben benieuwd.

een hele dikke knuffel voor de dames

groetjes

E.

Hoi E,

hahaha ik dacht al zou wel heel toevallig zijn nog een kindje met die naam die volgende maand 6 maanden is.
Nog ca. 9 weken te gaan. Pff zal wel blijz ijn hoor als die voorbijz ijn. Het ging eigenlijk hartstikke goed, geen overmatige misselijkheid zoals bij je nichtjes, vooral bij die oudste was het een ramp. En zowaar ook geen hoge bloeddruk zoals bijd e laatste twee zwnagerschappen. Keurig netjes een onderdruk van 70 zoals altijd.

Maar sinds een week of twee heb ik ontzettende pijn in mijn rug.   Dus volgende week naar de mensendieck therapeut en de hele verhuizing uitbesteed aan andere. Da's moeilijk hoor, iedereen aan het werk en ik mag niets doen. Is wel anders als bij de laatste verhuzing toen heb ik het hele huis op de plafonds na geschilderd.

De meiden zijn helemaal door het dolle heen. Willen zo graag weten is het een broertje of een zusje. Maar dat is lekker voor ons allemaal een verrassing.

Gata goed het metd ie borstvoeidng. Super hoor. Je kan het dus nog steeds goed combineren met je werk. Geen vervelende opmerkingen meer gehad?

Nou geniet van die kleine meid, dat brusje komt later wel.

Miep

tis verbazingwekkend. Ik kolf drie keer per dag op t werk. Ik hoef aan niemand iets uit te leggen, dat doen mijn collega's in geuren en kleuren voor mij. D'r is niemand die een rare opmerking maakt. Wel 1x iemand die per ongeluk naar binnen wilde lopen, maar dankzij (jaja) dankzij mijn herrie (mini) elektric hoorde hij dat ik aan het kolven was en deed ie gauw de deur weer dicht. Zolang het goed gaat ga ik door, wil na de 9 maanden eigenlijk overleggen of ik niet door mag gaan met kolven, omdat mijn collega's onder werktijd ook mogen roken en ik niet zo heel veel tijd nodig ben...... goed plan toch? weet niet of ik daar dan nog zin aan heb, maar zoals het nu lijkt gaan we lekker door. Mijn meisje groeit als kool en is super tevreden.

e.

Terug
Bovenaan