Mamabinck????

A

Anoniem

Guest
Hoi mamabinck!

Als je dit leest, laat me dan weten hoe het met je gaat. Ben zo ontzettend benieuwd hoe het met jou gaat en met Josephine en Binck.

We hadden zo'n gezellig contact, maar nu helemaal niets meer..

Hoop je ooit nog te lezen!!!

Liefs, Marielle

Ps we hebben met veel oktober mama's een eigen msn groep..Kom je ook??  Erg gezellig!!!

Hoi lieve mariel,

JEEEE, wat eng allemaal. Stond vanavond op het punt om hier een berichtje te plaatsen speciaal bedoeld voor jou.

Een eigen msn-groep, wat gezellig. Zou het erg leuk vinden om hier ook deel van uit te maken.

Kan je mij misschien een eindje op weg helpen hiermee?!

Hoe gaat het met jullie? We hebben zo ontzettend veel om bij te kletsen. Hoe is het met Bowen en met jullie Danique? Ik heb nog gelezen dat jullie naar het ziekenhuis moesten ivm haar darmpjes. Hoe is dit afgelopen?

Met ons gaat het allemaal goed. Binck groeit als kool en heeft net de waterpokken achter de rug. Flink ziek geweest en veel hoge koorts gehad. Maar onze bikkel heeft zich er kranig doorheen gewerkt.
Josephine groeit als kool en met haar 8 1/2 week is ze al een flink meisje. Ze doet het prima en is een erg vrolijk ding. Donkerbruine haartjes en prachtige donkerblauwe ogen. Heerlijk gewoon.  
Ik ben ontzettend trots op onze ukken en vooral heel erg gelukkig.  

Hoop snel contact te hebben met jou en natuurlijk met alle andere oktober-mama's.

Liefs en een dikke knuffel van mamabinck.  

Wat ben ik blij om jou weer te lezen...

Allerlei spookbeelden zijn door mijn gedachten gegaan...
Ik was echt bang dat ik je niet meer zou gaan lezen.

Je bent toch een soort van vriendin geworden, we deelden veel samen tijdens onze zwangerschappen.

Fijn dat het zo goed gaat met Josephine. En ach germ, die Binck met zijn waterpokken..

Met Danique gaat het ook hartstikke goed. Ze heeft inderdaad een vervelende start gehad, met haar "poepprobleem" zijn we uiteindelijk op de kinderafdeling terecht gekomen maar het gaat nu goed en we hopen dat de kinderarts 11 januari zegt dat ze niet meer terug hoeft te komen. Wel heeft ze nog steeds een puffer voor haar bronchitis, maar ook hier kan ze overheen groeien.

Ik ben zo benieuwd hoe Binck heeft gereageerd op zijn zusje. Bowen ging spontaan weer in zijn broek plassen, terwijl hij zijn zusje wel echt heel leuk vond(en vind)
Ook heeft hij een periode gehad dat hij tegen iedereen vervelend deed, behalve tegen Danique. Herken je dit?? Nu is bij hem ook weer de rust terug gekeerd gelukkig!

Marjet regelt alles met de msn groep. Ik heb al aan haar gevraagd of ze wil vertellen hoe je deel uit kunt komen maken van het oktober cluppie. Ze verteld het aan mij of ze verteld het hier! Ik hou het in de gaten en dan moet je je ECHT aanmelden.

We kunnen ook mailadressen uitwisselen als je dat leuk vindt...??

Liefs en een hele dikke kus

Marielle

He mammabinck als je hier heen linkt
http://groups.msn.com/Oktobermamas/_whatsnew.msnw
dan kun je je daar aanmelden, dan krijgt Marjet een mailtje van jou en die voegt je toe aan de groep!
Succes

Monique

Terug
Bovenaan