@ MamaBo

hey MamaBo,

was even heel nieuwsgierig hoe het nu met je gaat? heb je nog contact gehad met je VK? en ben je nu wel gerustgesteld en lekker aan het genieten van je vakantie??

liefs, Karin

Hoi!!

Wat lief dat je aan me denkt! We zijn lekker aan het genieten van de vakantie. We liggen voor de 5e dag heerlijk op t strand. Achter een windscherm is het goed te vertoeven. Gisteren wel nog even nadat ik met mijn VK contact heb gehad, naar t ziekenhuis geweest. Harttonen zijn goed, maar in 3 kwartier 6 harde buiken geconstateerd. Ik moet zoveel mogelijk rust nemen, zowel fysiek als mentaal. Wrs krijg ik de harde buiken ook door de stres situaties waarin we ons bevinden. (ernstig ziek familielid, dave zijn baan wegbezuinigd en een broer die met zijn borstelige erg vervelend aan het doen is tegen mijn gezin en mijn ouders) Ik moet dus echt proberen om dingen wat van me af te zetten, maar dat is makkelijker gezegd als gedaan!
Vanavond passen mijn ouders lekker even op de kinderen (die zitten in een huisje naast ons) en gaan Dave en ik lekker ff samen wandelen over het strand en even lekker wat drinken! Heerlijk!!

Maandag weer naar de VK en volgende werk vrijdag weer een echo! Ze houden het goed in de gaten!

Hoe gaat het met jou??

Liefs

he!
wat lekker dat jullie wel lekker genieten van jullie vakantie. en wat fijn dat alles goed is op het rust nemen na natuurlijk, maar goed met de baby is gelukkig alles goed! dan maar lekker genieten vanavond met z'n tweetjes!

met mij alles goed, wij zijn nu lekker op vakantie in zandvoort en alhoewel ik merk dat ik erg moe ben is het toch zeker genieten nog even met z'n tweeen.

liefs, Karin

Hee Kaatje!

Hebben jullie ook zo'n lekker weer?? Wij hebben iedere dag nog op t strand gelegen. Achter een windscherm is het goed vertoeven!! Wanneer gaan jullie weer naar huis? Wij morgen... Dan is de vakantie weer voorbij... (en het goede weer geloof ik ook..!)

Rustig aan hè meisje! Lekker nog ff genieten!!

Lfs

hey MamaBO

ja heerlijk dit weer, alleen jammer dat ik wat last heb van zonne allergie, dus ik ga maar niet teveel in de zon. wij gaan zondag weer naar huis en inderdaad het weer wordt minder, maar goed ik heb daarna nog steeds vakantie of verlof hoe je het maar wilt noemen, ik hoef namelijk haast niet meer te werken. nog 1 dag vergaderen met mijn team. dat is dan gelijk mijn laatste dag. dus ik kan lekker uitrusten. de bedden hier liggen namelijk niet zo lekker dus ik slaap slecht, helaas.
maar voor de rest zou ik hier best nog een weekje willen blijven, maar ja de vakantie van mijn man houd toch echt zondag op.

liefs, Karin

Hee Karin!!

Mijn eigen bedje slaapt ook veeeeel lekkerder hoor!! Slaap thuis echt veel beter als op vakantie. (ben thuis ook wel een paar keer wakker 's nachts omdat ik moet plassen, ;-)!)

Jij ook al lekker met verlof..?? Heerlijk joh! Ik ben officieel gisteren met verlof gegaan. Heb een eigen schoonheidssalon naast ons huis en vanaf gisteren neemt mijn collega het geheel van me over! Heerlijk om eens niet zelf te werken en toch geld te verdienen!! Ik hou dit wel vol hoor. Ik kan zelf beslissen wanneer ik weer wil beginnen. Maar geloof niet dat dat voor Oktober is, wil eerst vol gaan genieten!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan