@ mamabo

Hee meid!!

Nou het gaat sinds gisteren brak.. Overgeven, misselijk, zware hoofdpijn, echt balen. De harde buiken zijn wel wat minder geworden sinds ik meer rust pak.. Ik denk dat nu alle ellende van de afgelopen tijd eruit komt. Vooral de ziekenhuisopname van ons zoontje en de uitslagen van zijn bloed hebben er ingehakt. Ik had al een afspraak staan bij de VK om half 2 en Dave & ik gaan daar toch wel ff heen. Ff bloeddruk en urine controleren...! Dus... Al met al uitzieken en uitrusten hier!!

Hoe gaat het met jou??

Liefs

hey!

jeetje niet echt lekker dan! maar jullie hebben de laatste tijd behoorlijk wat voor je kiezen gehad! Hoe gaat het nu met je zoontje? en Hoe was het bij de vk? was wel alles goed? wat een vragen he ;)

met mij gaat het goed! moet wel heel eerlijk zeggen dat ik erg blij ben dat ik over een uur een afspraak heb staan bij me osteopaat... Hopelijk loop ik daarna weer wat soepeler ;)

Liefs!

Bij de VK bleek mijn bloeddruk erg hoog... Maar (nog) geen eiwitten in de urine. Morgen komt de vk mijn bloeddruk thuis weer meten. Wrs is het een gewone griep, maar houden het in de gaten ivm zw.vergiftiging... Dit ivm erge hoofdpijn, overgeven en hoge bloeddruk... (terwijl die heel de zwangerschap juist erg aan de lage kant was..)

Maar denk zelf gewoon erg beroerd van een griep... Ook al heerst het niet (volgend VK) kun je dat toch wel krijgen toch..?!

o oke, dan hoop ik voor je dat het idd een gewone griep is! lijkt mij wel dat je die kunt krijgen desondanks dat het niet heerst... Mijn mannetje is ook thuis met de griep dus tja.. Veel beterschap!

Nou... Nadat ik alleen maar zieker werd vannacht en ook steeds een pijnlijkere verstandskies (had ik al een paar dagen last van) vanmorgen de HA gebeld. Meteen komen. Bloeddruk nog aan de hoge kant en toch wat eiwitten in urine... Doorgestuurd naar t zkh waar bleek dat er idd wat eiwit in mijn urine zit, maar bloedwaardes nog goed waren. Ook CTG was goed. VK moest dit verder goed in de gaten houden. Wel zag de gynecoloog dat ik echt beroerd ben en heeft me meteen doorgestuurd naar de kaakchirurg om naar die kies te laten kijken.
Deze blijkt dus zwaar ontstoken te zijn met al abcesvorming... Meteen gestart met antibiotica en als t binnen 24 uur niet helpt, wordt de kies er dit weekend nog operatief uitgehaald. Bah bah...

Oja... Tijdens CTG van het hartje van de baby, hadden ze ook de band aangesloten die weeën registreerd. En ja hoor, regelmatig een mooie voorwee te zien!! Mijn harde buiken zijn nu dus echte voorweeen geworden! Zolang ze geen pijn doen niks aan de hand, kunnen alleen al wat ontsluiting opleveren, maar dat is alleen maar prettig voor de echte bevalling!! Het wil overigens niet zeggen dat de bevalling eerder begint!

Terug
Bovenaan