@MamaBo

Hoi Marielle,

ik heb de foto van je gezin gezien op hyves en me gemeld als vriendje om de gebroken tub te zien.
Wat een heerlijke foto van je gezin zeg!!!

Hoe is het nu met de kleine uk? Drinkt ze al iets beter en wordt ze al wat meer wakker sinds vorige week woensdag?

en wat zegt jullie advocaat hierover.Al iets gehoord van VGZ behalve dat ze de tub voorlopig uit het pakket halen??

Ben heel benieuwd. Mijn zus heeft die tub ondertussen kapot gemaakt en weggegooid zodat niemand die meer kan gebruiken en je verhaal staat ook op babybites overal waar ik maar kon denken.

meis heel heel veel sterkte in gedachten ben ik vaak bij je.
Dikke knuffel Charlotte

hey!

Ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat! Ook bij mij zijn jullie in me gedachten!
Ik zag op je hyves dat jullie een weekje aan het bijkomen zijn van alles... Ik hoop dat jullie hier wat rust kunnen vinden!

Dikke knuffel voor jou en je gezin!

Hoi meiden!

We zijn inderdaad even een weekje op vakantie gegaan... Weg van de ellende thuis...

Afgelopen donderdag ochtend kregen we een "go" van de kinderarts, mits we niet hele dagen op sjouw zouden gaan met Feline, donderdag middag een bungalowpark op de Veluwe geboekt & vrijdag middag gegaan... Zitten op Landal 't Loo. Mijn ouders zijn mee, dus als er iets is, kunnen we zo weg!

Feline lijkt het ergste achter de rug te hebben. Ze begint weer een beetje in gaar ritme te komen en wordt weer wakker voor voedingen. Wel moeten we het voorlopig nog echt rustig aan met haar doen ivm haar hoofdje. Ook heeft ze nog wel pijn met bepaalde manier van oppakken (breuk & kneuzing duurt nou eenmaal lang...)

Als we met de andere twee kanjers van ons naar de speeltuin gaan, gaat 1 van ons lekker wandelen mrt Feline in de kinderwagen. Rust is goed voor het herstel!

Verder wordt er een onderzoek ingesteld naar de exacte oorzaak van het ongeluk. Dat is precies wat ik wil, (en ook de fabrikant van TT natuurlijk) al is het heel moeilijk omdat ik het zo nog niet
achter me kan laten. Nog steeds heb ik het er moeilijk mee en de nachtmerries blijven, maar dat
zal tijd (en wrs hulp) nodig hebben.

Mijn eerste schrik en boosheid is weggeëbd, nu is het belangrijkste om erachter te komen hoe dit heeft kunnen gebeuren... Daarin zitten TT en wij op 1 lijn en dat geeft een prettig gevoel.

Ik blijf erbij dat dit nooit meer mag gebeuren, dit is zo traumatisch...(voor ouders, babietje & broer en/of zus..) Kan het nog steeds niet uitleggen...

Bedankt voor jullie medeleven!

wat fijn dat Feline weer wat opknapt. en wat heerlijk dat jullie een beetje kunnen genieten van jullie vakantie.

het is inderdaad mooi dat ze het gaan onderzoeken want zoiets mag natuurlijk niet gebeuren.

ik hoop dat je nachtmerries een beetje minder worden, maar dat zal inderdaad tijd nodig hebben.

heel veel sterkte voor jou, je man en je kinderen!!

liefs, Karin

Ondanks alles toch een beetje goed nieuws.
pppfff gelukkig dat het beter begint te gaan met jullie kleine meisje en daarbij natuurlijk ook de rest van het gezin.
Wat zullen je andere kinderen geschrokken zijn zeg onvoorstelbaar.
Nou genoeg van mij. Ga je roze wolk weer zoeken en vinden klim er op maak je gordels vast en blijf zitten hoor!!!!!
dikke knuffel
Charlotte

Lekker dat jullie er nog even tussenuit zijn geweest en enorm fijn dat het met Feline al een stukje beter gaat. Hopenlijk gaat het met jullie ook steeds een beetje beter. En zoals Winx zegt... klim weer een beetje op die roze wolk dat hebben jullie verdiend!!

Heey mamamabo,

wat goed dat jullie er even tussenuit geknepen zijn even iets leuks, goed voor verwerk en goed voor de sfeer.

Wat fijn dat Feline al wat aan de betere hand is...

EN mooi dat jullie en TT op één lijn zitten en idd de oorzaak hoe het heeft kunnen gebeuren is belangrijk om te voorkomen dat het ooit weer gebeurd.

heb je je roze wolk al in de lucht zien hangen, hij gaat zeker dichterbij komen als alle donkere wolken vertrokken zijn (net als het weer hier in nederland).

Terug
Bovenaan