@Mamace

Hoi mamace,

Ik was even benieuwd hoe het met je gaat?
Bijna heb je je eerste echo spannend!!
Ik mag volgende week voor een"blinde" echo dan bepalen ze wat ze nu verder gaan doen, het kan 3 kanten op...of ik ben opnieuw zwanger ( maar daar ga ik niet vanuit) of ik krijg weer tabletjes om ongesteld te worden of we gaan meteen weer beginnen met spuiten en dan hopelijk onze eerste IUI behandeling in :)

Sinds de miskraam ben ik super relaxed over het wel of niet zwanger worden want ik weet nu dat het kan!

Ik ga uitkijken naar jou berichtje 9 januari!

Groetjes,

Liefs
Annemarie

Wat lief dat je nog aan me denkt. Wij hebben gisteren een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Ik ben echt superblij dat het allemaal goed zit, ik kan me geluk niet op.

Wat fijn dat je zoveel vertrouwen heb gekregen na die miskraam. Ik hoop dat je snel beloond zal worden. Ik check het hier nog regelmatig hoor, dus ik houd je in de gaten. Succes!

Liefs, Mamace

Maar natuurlijk denk ik aan jou!
Jou verhaal geeft mij zeker hoop: -)
Wat prachtig dat jullie een kloppend hartje gezien hebben! Spannend allemaal zeg: -)

Ik krijg aanstaande dinsdag een echo om te kijken naar het baarmoederslijmvlies (stiekem hoop ik opnieuw zwanger te zijn natuurlijk ) ik heb wel een eisprong gehad dus het zou zomaar eens leuk nieuws kunnen zijn....
Ik ga je in de gaten blijven houden en geniet van je wondertje

Liefs, Annemarie

Terug
Bovenaan