mamaclub december

Zo weer ff op nieuwe pagina hihi.
Heeft iedereen het verteld in de omgeving? En hoe deed je dat?
Wij hebben onze dochter een shirt aangetrokken met op de voorkant nr 1 en op de achterkant, nr2 coming soon.....
Mijn moeder moest echt huilen, mijn schoonmoeder duurde 15 min voor ze uberhaupt iets zag, en dan nog omdat wij er een opmerking over maakte haha.
Mijn zwager wist al genoeg toen we binnenkwamen hahahahaha.

Met de 20 weken echo: Wie wil weten wat het wordt? Wij niet, wij wachten tot dec, bij onze dochter wisten we het ook niet hihi.
Als ons kindje maar gezond is, dat vind ik het aller belangrijkste, en zo kan papa dag na bevalling lekker shoppen, vind hij leuk :-S

Liefs
 
Ik zit op het randje (29 december uitgeteld)....., dus kan ook nog januari 2011 worden ;-).

Ik heb het alleen aan een vriendin verteld. Goed, hé?
Ik ben morgen 11 weken.
A.s. zondag is m'n moeder jarig en gaan we het vertellen.

Ik heb een foto van m'n 3 kinderen gemaakt, ze liggen op de grond op hun rug met een shirt aan met nr. 01, 02 en 03 erop. Ernaast ligt een klein shirtje met nr. 04 erop.
Die foto ga ik in transparante folie inpakken met roze en blauwe muisjes erin.
Heb er nu al zin aan!!!

Ik weet nog niet of we willen weten wat het wordt met de 20 weken echo. Ik weet niet of ik m'n nieuwsgierigheid kan bedwingen ;-)!!

Liefs!!
 
Ik ben 11 december uitgerekend en wij hebben een rompertje ingepakt met de tekst I love oma. Bij mijn vorige zwangerschap (wat helaas een miskraam is geworden) hebben wij ons zoontje ook een shirt aangetrokken met de tekst ik ben binnenkort niet meer in mijn eendje. Dat duurde wel even voordat iedereen het doorhad, zenuwslopend hihi

Mijn vriend wil wel graag weten wat het wordt en ikke heb me daar maar bij aangesloten haha Maar ook voor ons geldt als ons kindje maar gezond is!

Liefs mij
 
Ik zit op het randje...2 januari!

Ik heb het eigenlijk aan iedereen al verteld. Dit had meer als redenen dat de vk eerst zei dat ik 21 dec uitgerekend ben (dus nu 12 weken), maar het zijn er pas 10.

 
Iedereen weet het hier inmiddels. Ik ben nu 14 weken en we hebben het na de eerste echo verteld. Hier geen spannende acties. Onze oudste dochter mocht het steeds vertellen. Waarna de meeste mensen wel vroegen of het echt zo was.
Wij willen heel graag weten of het een jongen of een meisje is. Dat wisten we bij onze dochters ook. Een meisje erbij lijkt me super leuk, drie dochters. Maar een jongen lijkt me ook super leuk, dan hebben we van alles wat. Wat het wordt maakt me dus niet uit, maar ik zou het het liefst vandaag al weten. Veel te nieuwsgierig. Iedereen mag het ook weten. Geheim houden lukt me toch niet.
 
Hoi

Wij hebben het onze twee dochters laten vertellen.
Ze waren zo blij dat ze bij iedereen de deur nog niet binnen waren of ze wisten het al.
Ik ben 6 december uitgeteld en heb 13 juli de 20 weken echo.
We wisten bij onze twee dochters wel wat het zou worden en denk dat ik het nu ook wel weer wil weten.
Maakt mij niet zo veel uit wat het wordt, net zoals reisa lijkt drie dochters me ook erg leuk.
En als het maar gezond is dat is het belangrijkste.
Maar we gaan het dan niet vertellen.
Zijn jullie al met namen bezig?
Ik zag een hele tijd terug op dit forum een keer iemand die een link had naar een site.
Dan kon je de naam van je andere kinderen invullen en dan kreeg je overzicht met namen die daar goed op aansluiten.
Heeft iemand dit ook gezien en weet je nog welke site dat was?

Groetjes
 
Dat is naamkunde.net. En dan moet je kijken bij de databank voornaamwijzer. Als je dan de naam van je kind invult krijg je te zien welke namen broertjes en zusjes vaak hebben. Dat is wel leuk om te zien.
Al staan de namen van onze meiden niet bij elkaar in het lijstje. Mijn naam en de naam van mijn zus trouwens wel.
Voor een meisje zijn we er al uit, voor een jongen twijfelen we tussen twee namen. Mijn oudste dochter zit steeds te vissen en vindt het maar vreemd dat ze het niet mag weten.
 
Terug
Bovenaan