Volgens de vermoedelijke eerste dag van m'n laatste menstruatie zou ik nu rond de 8/9 weken zijn en op 7 mei zijn uitgerekend.
Zelf hadden we de digitale test van Clearblue gedaan en daar stond dat we 1-2 weken zwanger zouden zijn. Dus eigenlijk 3-4 weken!
Om meer duidelijkheid te krijgen en omdat we heeeeel erg nieuwschierig waren hebben we afgelopen zaterdag een echo laten maken en wat blijkt..
Ik ben 4 weken! Nu inmiddels 4,5 week..
Dat betekent dus ook dat de uitgerekende datum 4 weken opschuift!!
Hoop dat ze snel een Mamaclub juni 2010 maken
Jammer dat ik hier niet meer bij hoor maar zal toch regelmatig komen kijken!!
Heel veel plezier allemaal met jullie zwangerschap
x
Ik had zelf al het vermoede dat het nog maar heel pril was en dat was ook zo! Want ben 4,5 weken nu! Haha.. En uitgerekend op 3 juni..! Dus hoop dat ze snel een juni 2010 maken
Over een paar weken hebben we de "echte" echo en hopen dan iets meer te zien!!
Wel een mooi cadeautje als het kindje dan geboren zou worden want m'n aanstaande is op 2 juni en ik op 5 juni jarig
Zelf hadden we de digitale test van Clearblue gedaan en daar stond dat we 1-2 weken zwanger zouden zijn. Dus eigenlijk 3-4 weken!
Om meer duidelijkheid te krijgen en omdat we heeeeel erg nieuwschierig waren hebben we afgelopen zaterdag een echo laten maken en wat blijkt..
Ik ben 4 weken! Nu inmiddels 4,5 week..
Dat betekent dus ook dat de uitgerekende datum 4 weken opschuift!!
Hoop dat ze snel een Mamaclub juni 2010 maken
Jammer dat ik hier niet meer bij hoor maar zal toch regelmatig komen kijken!!
Heel veel plezier allemaal met jullie zwangerschap
x
Ik had zelf al het vermoede dat het nog maar heel pril was en dat was ook zo! Want ben 4,5 weken nu! Haha.. En uitgerekend op 3 juni..! Dus hoop dat ze snel een juni 2010 maken
Over een paar weken hebben we de "echte" echo en hopen dan iets meer te zien!!
Wel een mooi cadeautje als het kindje dan geboren zou worden want m'n aanstaande is op 2 juni en ik op 5 juni jarig