Mamaclub november 2012

Lieve meiden , rond 9 maart kwam ik op deze site terrecht ik wist sinds 4 dagen dat ik in verwachting en dacht oh wat leuk een mamaclub van de maand november dus had een account aangemaakt om lekker me te kunnnen praten .. Ik werd al gelijk liefdevol ontvangen bij de mamaclub.. De weken gingen voorbij en ik had zoveel steun aan jullie verhalen en adviezen vooral als je leest dat andere mama's ook dezelfde kwalen hadden het was toch een soort geruststelling.. Je kon ook de gekste dingen vragen en niks was te raar voor jullie.. Wat een vreugde heb ik gehad over de verhalen dat de eerste echo's goed waren en wat een verdriet heb ik gehad als ik las dat sommige meiden een miskraam hebben gehad.. En nu nog ongeveer 2 weken en dan verdwijnt deze mamaclub en hebben we allemaal een prachtig kindje . Ik wil jullie via deze weg bedanken voor alle steun,liefde, en adviezen ondanks dat we elkaar niet kennen.. Ik hoop dat onze kindjes gezond mogen opgroeien en wie weet komen we elkaar over en paar jaar weer tegen bij de mamaclubs liefs Ziana
 
Heey ziana
Lekker he om je verhaal te kunnen delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten. En dat je er met je vragen en twijfels terecht kan en dat je antwoorden en tips krijgt. Maar ook met je geluk en blijdschap en dat iedereen zo enthousiast is, heerlijk. Over twee weken verdwijnt deze club al weer inderdaad, maar we hoeven elkaar niet te missen want we gaan gewoon door naar de babyclub en daar kunnen we nog steeds de verhalen aan elkaar kwijt...dus hoop je daar weer te zien.
 
Ja hoor van "zwanger" verhuisd de mamaclub naar "baby dreumes" en dan nog eens naar "peuter kleuter" dus we kunnen elkaar nog heel lang volgen hihi. Maar neemt niet weg dat je lieve woorden niet gewaardeerd worden hoor!

En voor ons geen nieuwe mamaclub meer, na dit wondertje is ons gezin compleet met twee meiden!!
 
Hoii

Gelukkig kunnen we inderdaad gezellig verder kletsen bij de baby-dreumes club!
Leuk dat je hier zo een berichtje achter laat! :)
Ik ben het volledig met je eens. Heerlijk om hier je blijdschap, ergenissen, onzekerheden, trots, kortom je verhaal kwijt te kunnen. Want ja onze mannen snappen ook niet altijd hoe wij ons en wat wij voelen. En dan is dit forum toch wel heel fijn.
 
Terug
Bovenaan