Mamaclub september ook weer weg!

Jeetje nu gaat het echt hard zeg. September van het beeld verdwenen.
Jouw maand Tamjo super spannend he.
Misschien de mijne ook je weet het niet 2 november he dus het zou zomaar kunnen.
De laatste loodjes begin ik nou ook wel te merken heel de dag zuur en lekker slapen is er ook niet meer bij helaas.

Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor de groeiecho. Ze is een petite baby werdt me verteld. Normaal wegen ze nu 2500 gram met 35 weken. Ben nu 35 1/2 weer en die van ons maar 2175 maar het is nog steeds goed zeggen ze ze zei niet te druk maken. Waarschijnlijk met 37 weken toch nog een groeiecho voor de zekerheid. Ook heeft ze deze keer eindelijk wel gezien dat de rechterkant van haar lip de schisis ook doorloopt tot de neus helaas. Ze zat er eerst weer met haar handjes voor maar ze heeft het toch nog even kunnen zien. Eindelijk is dat tenminste ook geen verrassing meer.

Vanavond babycursus gehad met de mannen weet mijn man tenminste ook een beetje hoe het in zijn werk gaat en wat er van hem verwacht wordt :) Het kindje moet nog maar even blijven zitten hoor ben er nog niet klaar voor heb nog even tijd nodig om me voor te bereiden op de bevalling en opa en oma zijn ook nog op vakantie dus kan ze nog even een beetje aankomen heeft ze nog wel nodig.

En mijn zus is trouwens gisternacht bevallen een meisje Sterre.
Ze zijn al lekker thuis de bevalling ging veel te snel mama en kindje konden de weeen niet bijhouden waardoor het kindje is gevaar kwam dus moesten ze haar snel eruit halen maar alles is nu goed gelukkig. Kan ik zovast ff oefenen haha.

Hoe is het met jullie?

Groetjes Esther
 
Idd mijn maand! Hoop ook echt dat het deze maand komt en dat ik niet overtijd ga.

Gefeliciteerd dat je tante bent geworden! Leuk!

Ik heb woe een liggingsecho, ben erg benieuwd.
 
Hi Esther,

Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Sterre!
Leuk dat ze straks zo weinig in leeftijd schelen zeg...

De tijd vliegt inderdaad voorbij, ik ben nu 34+1. Gelukkig hebben we gisteren de laatste laag verf op de kozijnen buiten aangebracht op de 1e verdieping, dus kan ik nu eindelijk de babykamer gaan poetsen, mijn hangwieg wassen en klaarzetten en kleertjes gaan wassen... Heb er zin in, het begint behoorlijk te kriebelen!

Maar jij zou inderdaad zomaar deze maand al kunnen bevallen! Ik ben echt super benieuwd wie de eerste is hier!

Groetjes,
Marieke
 
Jaa de zenuwen beginnen hier nu toch echt te komen... Er zijn nog wat kleine dingen die geregeld moeten worden en wil die volgende week toch echt allemaal af hebben. Nog wat laatste dingen strijken, klossen halen, vluchtkoffer klaar zetten, kaartjes regelen.
En krijg het afentoe ook ff spaansbenauwd als ik aan de bevalling denk... geen idee wat me te wachten staat en toch wel bang voor de pijn. Maar ik probeer rustig te blijven want dat is toch het beste.
 
Terug
Bovenaan