mamacora????

hoi mamcora....je had heel lief gereageerd op mijn bericht van de oktober mama's.
ik heb sinds gisteren oud bloed...had jij dit ook na je bloedingen? en hoe lang hield dit dan aan?
ik ben erg benieuwd....deze onzekerheid is aardig sloopend!
 
ja had ik ook na mijn bloedingen. heb ik ongeveer dag of 5 oud bloed verloren.
eerst 3dagen helder bloedverlies daarna 5 dagen oud bloedverlies daarna was het over heb ook in de week 2 echo´s gehad.pfff je wordt er zo onzeker van en weet precies wat je nu meemaakt.
 
Hallo Moi87,
Ik had vandaag al eerder op je onderwerp gereageerd.. Voor mij is je verhaal heeeeel erg herkenbaar.. Ik heb tot aan de 15e week van mijn zwangerschap bloedverlies gehad..

Ik kreeg de volgende tips;
Heel veel water drinken, niet tillen, geen fysiek zwaar werk... Oh ja en pas op met gemeenschap en je ontlasting, probeer geen druk te zetten dan is de kans op bloedingen minder..

Ik hoop voor je dat het allemaal loos alarm is en dat je baarmoedermond gewoon heel erg doorbloed is en gevoelig en dat de bloedingen daar van komen.. Heel veel sterkte meid!!

Groetjes een juli mama
 
hoi lieve mama's in wording

fijn dat jullie wilden reageren.
en bedankt voor de tips....wat betrefd die gemeenschap....nou ons sexleven heeft nog nooit zo'n diepte punt gekend...haha....ik durf gewoon niet. bang voor bloedingen. ik hoop dat dit weer goed gaat komen. mijn mannetje is wel enorm geduldig en lief en respecteerd mijn gevoelens.
mijn afscheiding word steeds lichter van kleur, dus ik hoop op het beste.
ik zal jullie op de hoogte houden.

liefs
 
Terug
Bovenaan