Mamafiets

<p>Beste allemaal, <br /><br />Ik wil z.s.m. een mamafiets aanschaffen. Hebben jullie nog tips wat jullie echt superhandig vinden aan jullie fiets of weten jullie mooie varianten? heb al wel het 1 en ander gezien, maar hoor liever ervaring van andere moeders! ;) <br /><br />Alvast bedankt!</p>

Ik heb geen speciale mama fiets gekocht maar een Gazelle Miss Grace. Heeft ook een breed stuur, stuurslot, dubbele standaard. Past ook makkelijk een kinderzitje op en heb dan nog genoeg ruimte. Ik ben er echt heel blij mee maar moet eerlijk zeggen dat het wel een zware fiets is (kwam ik pas achter toen ik m'n stadsfiets weer eens pakte omdat ik zonder kind wegging). Ik kan er wel gewoon goed op fietsen maar ik zou gewoon even bij de fietsenwinkel wat verschillende fietsen proberen ☺️

Ik heb de moederfiets van Stella.. Ik vind het een erg fijne fiets. Het is een electrische fiets, vind ik geen overbodige luxe. Mini heeft al weer heel wat kilometers mee gefietst!

Ik heb sinds vorige week een Gazelle Bloom. Heel fijne fiets! Niet goedkoop, maar misschien tweedehands wel voor een leuk prijsje te vinden...

Terug
Bovenaan