mamagek

Laura is ineens helemaal mamagek. Mama moet alles doen, papa mag niet luier verschonen oid. Gisteravond moest ik naar mijn werk en stond ze te huilen bij de deur, zo zielig! Dat deed ze anders nooit. Ook word ik een paar keer per dag helemaal platgeknuffeld. Doen jullie kindjes dat ook?

Ja Nynke is ook een mamagek Papa mag nog wel dr luier verschonen en dr naar bed brengen.
Alleen zodra ik ook maar even naar het toilet ga of de was ga ophangen schreeuwt ze om mama.
Ze wilt het liefst alles met mij doen.
En inderdaad de hele dag knuffelen.
Ze zegt ook telkens Mama effe knuffe!

hier hetzelfde

pappa telt eigenlijk niet meer mee
alles is mamma mamma mamma
word er soms wel eens gek van vooral het bij floortje hetzelfde is

hier ff snel naar boven gaan of naar het toilet is een drama

en ook de hele dag door knuffelen,kusjes geven enz

Mijn dochters zijn opa gek, tijdens de zomervakantie was ik zelf ook 6 weken vrij en heeft mijn vader weinig opgepast, normaal past hij 1 dag in de week op. We hebben wel samen uitstapjes gemaakt, maar dan ging ik gezellig mee. En Renske maar zeggen 'mama werken', kortom ga nou eens weg.
En Emma had voor de vakantie al een aantal keer gezegd dat ze liever bij opa ging wonen. Dus opa vertelt dat dat niet kan, omdat hij moet werken. Volgens Emma kon mama dan wel oppassen.
Nou ja het is in ieder geval fijn dat ze graag naar de oppas gaan en ik rustig kan werken zonder me daar zorgen over te maken.

nop, ik herken het niet hahahaa

nathalia is juist dol op papa hihi.
papa moet haar in bed leggen, papa moet haar in bad doen, papa wordt hier plat geknuffeld enz enz

mama is maar gewoon he, die is er altijd. papa is er alleen savonds en in het weekend dus dan kan ze hem missen.
als ik overigens een ochtendje weg ga ofzo, en ik kom dan weer thuis dan heeft ze me ook gemist (roept ze dan ook heel hard) en is het de hele dag mama. maar nu is mama maar normaal hahahaha

liefs, do

Myrthe is ook mama,mama,mama,mama. En dat terwijl ze papa-kindje was.
Maar mama moet dr naar bed brengen, mama mee douchen (ging altijnd met papa in bad)
Ook wegbrengen naar kdv is ineens weer lastig, terwijl het al hele lange tijd geen probleem was.
Ach ja, zal wel fase zijn.

Liefs

Hoi,

Dat is echt een fase hoor, hebben wij hier met de oudste 2 ook al gehad, kan binnenkort ook net zo makkelijk omdraaien, moet papa ineens alles doen!
Wij hebben daar nooit teveel aan toegegeven, soms kwam het ons andersom beter uit en dan hebben ze dat maar te accepteren!!
Suces ermme
Liefs

Terug
Bovenaan