mamajb doe t even zo.. staat die weer boven aan..

A

Anoniem

Guest
Nouw zeg had een heel stuk geschreven loopt die vast haahaha nieuwe poging..

Hai ik ben moeder van 2 meiden 5 en 3 zijn ze..
En ik lees al een aantal maanden mee op t forum..toen de tijd wat tips gevraagd over hoe ik t bespreekbaar kon houden aan gezien hij te kennen gaf t echt niet te willen ..ook ik ben pil loos nu zon jaar alweer ook vanwege t weinig tot geen zin meer hebben..ik heb wel duidelijk aan gegeven als jij geen 3de wilt zorg jij zelf voor condooms enzo ..vertel hem zelfs wanneer dat ik vruchtbaar ben ..ik laat hem vrij in t wel of niet gebruiken van condooms..daar is hij mee akkoord gegaan..nu wil t dat ik een cyclus heb van tussen de 26 en 29 dagen ..wereld van verschil over wanneer je wel en niet vruchtbaar ben ..we hebben nu dus rond beide periode's zonder condooms gevreeën helemaal als ik een cyclus van 28 of 29 dagen zou hebben ..kinderloos weekendje gehad dus tja daar hebben we dan ook heerlijk van geprofiteerd zeg maar hahah..maar nu beginnen dan dus de zenuwen zou t raak zijn ??? ik stilletjes blij en hij tja daar durf ik liever even niet aan te denken ..hij begint net een beetje aan t idee te wennen alleen wil hij t niet/nog niet ...over 5 dagen zit ik op dag 26 ..ik hoop op een 29 dagen cyclus dus dan zou t met 8 dagen duidelijk zijn ...ik duim in stilte ..ajaj
En dan maar zien hoe t verder zou gaan ik heb geen idee ...we wachten af of de duivels weg blijven
ik wacht tot dag 29 ..
Wie weet komt er voor mij ook een moment dat hij zegt we gaan ervoor ..en tot die tijd lees ik lekker mee en reageer zo af en toe ..en wie weet geef ik van de week een berichtje dat t dan toch echt raak is geweest ...wie weet wie weet ..
wat een spanning elke keer weer en wij proberen t niet eens voor t echie ..pff wat moet t frustie zijn voor de gene die daadwerkelijk elke maand zo in spanning moeten zitten..
heel verhaal geworden zie ik ..maar goed hier laat ik t even bij..

XXX kimona

Hoi Kimona,
Spannend voor jou, ik zal voor je duimen.
Jouw man heeft dus blijkbaar geen condooms gebruikt in de afgelopen weken?
Dan wil hij blijkbaar toch wel een kind anders had hij ze wel gebruikt lijkt mij. Misschien wil hij wel dat het hem overkomt zodat hij zelf geen beslissing hoeft te nemen.

Mijn man heeft er niet zo'n zin meer in denk ik. Hij vindt het nu al zwaar met deze twee. Ze zijn altijd erg vroeg wakker en behoorlijk druk.
Dat maakt de beslissing ook zo moeilijk.
Hij is ook bang dat als we voor een derde kind gaan, wij het lot tarten en het kindje misschien niet gezond zal zijn of misschien nog drukker dan de kinderen die we al hebben.

Ik zit dus alleen met mijn verlangen....ik slik geen pil en de condooms zijn op. Ik denk dat hij wel op zal passen.
Maar ik wil het ook niet op die manier. Ik wil zo'n beslissing samen nemen. Wij zijn al heel lang bij elkaar en ik ga mijn relatie niet op het spel zetten.

Ik durf er niet over te beginnen. Laatst reageerde hij heel raar op mij toen ik begon te huilen bij het zien van een pasgeboren baby. (ben nogal emo de laatste tijd) Hij zei: moet je DAAR nou om huilen??
pfff, ik ben blij dat ik van dat geschreeuw af ben...
Ik heb hem die avond niets meer gezegd. De volgende dag wel even een berichtje gestuurd dat ik mijn verlangen niet zomaar aan de kant kan zetten en dat het verlangen alleen maar groter wordt.
Hij heeft het niet meer over dat sms-je gehad.

Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een ongewillige partner. Ik zit helaas ook op het pré-wachtbankje, wachtend om op het wachtbankje plaats te nemen...
Ik hoop dat je man er snel samen met je voor 100% voor wil gaan!

Hoi ChantalS,
Ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
Dit weekend ben ik vruchtbaar en vooral deze dagen vind ik het moeilijk, heb jij dat ook of slik je de pil?
Ik hoop ook dat jouw man's mening snel veranderd....

Ik slik de pil, dus gelukkig heb ik geen gierende hormonen tijdens een vruchtbare periode die het extra zwaar maken. Ik zit er wel aan te denken om er mee te stoppen. Mocht m'n man ineens van mening veranderen hoef ik niet eerst te ontpillen...

ik ben er in me vruchtbaredagen ook heel veel mee bezig en zoals nu wachten of ik ongi word sloopt me gewoon...hij is ook zo dubbel bezig. .zeggen t niet te willen maar ondertussen niks gebruiken..en dan als t klaar is in paniek raken. ..hij heeft me gelukkig maar 1 x gevraagd wanneer me nod zou zijn. .ik heb t ruim genomen..gezegt rond de 28ste..als ik morgen had gezegd en ik word t niet dan smst die me de hele dagen tot t wel doorgebroken is...ik snap hem wel. ..maar t breekt mij wel...tot nog toe voel ik weer is van alles..maar ik denk zelf dat ik morgen eind van middag ongi ben. ..ik laat t weten..

xxx kimona

Terug
Bovenaan