@ mamajo en rimke

A

Anoniem

Guest
Nôh moide!!!!

Echte westfriezinne denk! Ik woon in Hoorn, maar ben geboren en getogen in De Goorn. Wat leuk dat je daar dan weer via een topic achterkomt....

@ mamajo: ik ben met Guusje 3 mnd geleden al een keer bij een osteopaat geweest (Ben Taman in Oosthuizen). Ze was toen telkens na een fles ontroostbaar en toen bleek er een zenuw geïrriteerd te zijn die klem kwam te zitten als haar maagje gevuld was. Dat was gelukkig na 2 behandelingen zo goed als over. Verder kon hij niets bijzonders bij haar ontdekken wat betreft zenuwen oid.

Met Guusje gaat het qua drinken nog niet helemaal super, maar ik luister altijd goed naar mijn moeder en die vertelde dat mijn broer en ik tijdens een tandenronde ook altijd waardeloos dronken en compleet van de leg waren. Nu lag ze vanmorgen bij me in bed en ik zat even in haar mondje te voelen. Er komen wel degelijk nieuwe tanden aan. De snijtanden aan de bovenkant staan op het punt van doorkomen. Maar ja, bij haar vorige tanden had ze daar eigenlijk geen last van....
Ach, zat er maar een gebruiksaanwijzing bij je kind hè, of kon ze maar alvast praten....

Nou, fijne dag verder!

groetjes, letty

Nou Heeeee!
Maar das toevallig.........whahaha! Zou ik nog in de buurt wone zou ik zegge: koppie doen moiden???
Grappig, leuke stad, Hoorn.............nogmaals ik woon nu in Velp, bij Arnhem, dus dat is effies een eind de andere kant op.........

Hoop dat je meidje snel weer op de rails is, die tanden zouden een hoop verklaren! maudy is daar nog niet aan toe, is net 20 weken........maar het kan maar zo........hoewel ze nu nog de oren van mijn kop vreet en ik nog niets voel, kan dat inenen over zijn natuurlijk!
Grappig dat je moeder dat allemaal nog weet, is wel handig........misschien heeft ze nu gewoon meer last van haar tandjes dan de vorige ronde.....kan natuurlijk. Hoop dat dat het probleem was en dat ze binnenkort aan een inhaalslag gaat beginnen!!

Kus Rimke

Hoi Letty.
Toen jouw Guusje geboren werd, zag ik de geboorteadvertentie in de krant staan en dan is 1+1 =2, dus vandaar dat ik je de tip van B'karspel gaf.
Ik hoop voor je dat het idd tandenwerk is, misschien is het zelfs wel een hoektand of een kies die doorkomt, die zijn altijd wel lastig voor die kleintjes.
Hopelijk drinkts ze snel weer!
Gr. mamajo

Terug
Bovenaan