@mamajo83

Lief dat je aan me denkt

ga goed hoor!!was denk ook een beetje labiel vorige week,die hormonen ook he!!
heb het er eigenlijk niet meer over gehad met hem...maar hij geeft genoeg bevestiging dat goed zit tussen ons en hij van me houd,en ook erg blij is met zijn kindjes
hij is ook erg tegen scheiden,vind heel erg voor de kids altijd(programma echtscheiden)
daarin is echt ouderwets hoor hij zegt altijd:je kiest toch niet voor niks voor elkaar?

dus ja denk niet dak echt bang hoeft te zijn
hij vind gewoon leuk om zulke grappen te maken en te kijken hoe ik reageer.....mijn onzekere gevoel is nog niet helemaal weg,maar al wel veel meer als vorige week

liefs jootje

Goed zo! Kan heel goed ook van de hormonen zijn hoor! Ik heb ook veel dingen anders gezien daardoor! Probeer gewoon jezelf vast te houden aan dat hij zegt dat hij van je houdt! Ergens onder die hormonen zit de vrouw verstopt waar hij gek op is geworden en die komt de komende maanden echt wel weer te voor schijn. Ik zit ook nog niet lekker in mijn vel, zeg maar gerust een stuk te ruim in mijn vel haha! Maar ik heb me er bij neer gelegd dat het even gaat duren voor ik weer op gewicht ben en door de striae wordt het natuur lijk nooit meer zo als het was maar straks voel ik me hopelijk weer gelukkig over mijn uiterlijk. Erg hè dat programma, ik heb ook steeds zitten kijken en de impact die dat op die kinderen heeft, verschrikkelijk! Reden temeer om in je relatie en in jezelf te investeren! Knuffel!!

fijn dat het beter gaat

maar nog, hormonen of niet hij hoort niet zo gemeen te doen. vindt hij misschien grappig maar ik niet, zeg dat maar.

moet zeggen dat ik nu al bijna weer de normale ik ben, zowiezo al meer dan sinds mijn 1e zwangerschap en dat merk ik nu pas, stom he?
neem lekker je tijd voor eht ontzwangeren,

Terug
Bovenaan