Hallo Daisy,
Zeker, heel lief je belangstelling!! Ik moet ook bekennen dat ik te weinig op dit forum zit, maar dat komt ook doordat ik na de echo helaas gelijk naar het ziekenhuis doormocht. Echo was trouwens heel gaaf om te zien, een heel mooi kloppend hartje gezien, echt te mooi om waar te zijn! Maar helaas is mijn bloeddruk te hoog, waardoor ik naar de spoedpoli mocht, en daar verder ben behandeld. Was er zo moe van, want ik moet nu een batterij aan medicijnen slikken, draaierig, noem maar op, dat ik zelf niet de mogelijkheid heb gepakt om hier een berichtje achter te laten. Halve dagen slapen is niks nieuws, en snachts ook gewoon doorslapen! Bizar! Wel fijn dat we in het ziekenhuis een tweede echo kregen, dat is dan het positieve, als je onder medice zorg staat, je mag wel vaker voor een echo. Maar ik doe niemand die vreselijke pillen aan hoor, bah wordt je niet lekker van!
Vandaag ook ineens te horen gekregen dat ik geen dekking heb voor zwangerschapsverlof, heel erg lullig gegaan, daar zal ik het fijne maar niet van op dit forum plaatsen, maar hoe ik dit nu weer ga oplossen weet ik niet. En dan moet ik me juist rustig houden! Help!
Dus ik ben heel blij dat we een super mooi wondertje mochten zien met een kloppend hartje, en alles zag er perfect uit volgens VK en het ziekenhuis, maar dit zijn toch twee flinke dompers.
Liefs