Mamalizz (Jenneke)

Meid hoe is het met je?

Nog steeds helemaal happy met je huisje?
Ik ben even aan het bijlezen en zag dat je gereageerd had.
Dus voeg ik mij af, hoe is het nu met jou, je grote meid en alles wat er bij komt kijken?

Liefs Renske

OOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW
Wat erg, ik ben helemaal rood aangelopen!!!!

Ik heb van alles door elkaar gehaald. Sorry Jenneke, jij hebt helemaal geen meid!!!!!

Je zult het niet geloven maar heb nog meer blunders  gemaakt vandaag.

Natuurlijk wil ik ook graag weten hoe het met jou is en Ivar natuurlijk.

Tijdens het eten schoot het ineens door mijn hoofd: ik heb het mis hahaha

Nou ja, ik bedoel de mama van Sofie, zij net in haar huisje woont... en kan dus helemaal niet meer op haar naam komen terwijl het op mijn lippen ligt. MAf dit En nee ik ben NIET zwanger!!!! hahaha

liefs Renske

Hahahaha!!
Soms zou je willen dat je je eigen berichtjes kon verwijderen van dit forum he?! Helaas kan dat niet!

En we zijn nu natuurlijk wel erg nieuwsgierig geworden naar die andere blunders van vandaag!!!

Ellen mv Julian

Haha, ik dacht al dat je Tobi bedoelde (is haar echt naam niet Bianca?).

Zij heeft tussendoor nog een keer gereageerd dat het naar omstandigheden best goed ging, maar daarna heb ik ook niks meer van haar gelezen, dus ik ben ook benieuwd!

Nu we het toch over mij hebben: het gaat hier prima hoor, appartement is nog steeds een heerlijke plek, heb helaas geen urgentie gekregen, maar als ik hier uit moet is het vroeg genoeg om me er zorgen over te maken (moet er uit als het verkocht gaat worden, maar het stond ook al anderhalf jaar te koop voordat ik er in kwam, dus wie weet hoelang het gaat duren).
En mijn relatie: dat gaat ook super! Het is een schat van een vent, hij draagt me op handen, is gek op Ivar en Ivar op hem, hij heeft zijn zaakjes goed voor elkaar en is niet te beroerd om zijn handen uit de mouwen te steken in het huishouden, oftewel wat wil ik nog meer!

Liefs Jenneke

Lieve lieve Jenneke,

wat heerlijk te lezen dat je iemand hebt getroffen waar je het zo mee treft (hm aparte zin). En dat hij ook de handjes uit de mouwen steekt, altijd goed!
Misschien dat de kredietcrisis dan voor jou gunstig is, blijft het appartement langer onverkocht heb jij geen verhuisstress of woningnood.

Ja inderdaad ik bedoelde tobi maar gooide even de boel door elkaar. Ik kon mij ook herinneren dat het best goed ging en was even benieuwd hoe het met haar mooie meisje ging. Het kdv stelde van alles voor om haar te onderzoeken en ik vroeg mij hoe dat nu was. In mijn omgeving is een meisje dat wel kenmerken heeft van autisme en zit op ons kdv en die ouders hebben ongestemd en zijn daar wel heel blij om. Ze zaten wel met wat vragen nl.

Nou meid, wel leuk even wat van je gehoord te hebben

Liefs Renske

Terug
Bovenaan