MamaLizz

Bij het schoenen-topic las ik dat Ivar nog niet loopt en ik begreep dat je dat jammer vindt. Voor mijn gevoel duurde het ook zo lang voordat Thom ging lopen, kon niet wachten tot hij die eerste losse stapjes ging zetten. Achteraf duurde het eigenlijk helemaal niet zo lang (hij liep heel gemiddeld met 16 maanden en was daarmee sneller dan zijn moeder, haha). Anyway ik denk te snappen hoe je je voelt en hij loopt echt snel genoeg en dan is het binnen een paar weken net of hij nooit anders gedaan heeft..
Groetjes Laura mv Thom

Hey Laura,

lief dat je daar een topic voor opent, we hadden het op de forumdag er ook al even over gehad. Ik weet dat ik niet zo ongeduldig moet zijn, het gaat steeds beter, hij laat nu ook uit zichzelf dingen los om een stap te zetten, en vandaag probeerde hij ook  te gaan staan zonder zich ergens aan vast te houden (niet gelukt overigens), maar voor mijn gevoel is hij de enige op het hele forum die nog niet loopt (maar ja eentje moet de rij sluiten natuurlijk )

Ik weet ook niet wat dat is met mama's die maar willen dat hun kind gewoon gemiddeld is en dus niet uniek ..

liefs Jenneke

Haha, wat is dat toch met ons dat we willen dat ze "op schema" liggen, ze doen toch hun  eigen ding wel  En wij moeders moeten maar (on)geduldig zijn *zucht*
Houd je (foto)camera maar bij de hand, voor je het weet heb je de eerste meters gemist..
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan