mamalizz

wat lief dat je het vraagt!

het gaat eigenlijk heel goed, ik heb het alleen het eerste weekend dat Edwin ergens anders woonde moeilijk gehad, maar daarna zag ik eigenlijk alleen maar de voordelen van niet continu geconfronteerd worden met zijn gedrag waarbij ik me gewoon genaaid voelde (zo dat is eruit). daarnaast vind ik het heerlijk om weer mijn eigen plek te hebben en dus niet de troep van een ander op te hoeven ruimen of diegene achter zijn kont aan te moeten zitten! ik ben nog wel bang dat de klap emotioneel nog ergens gaat komen, maar vraag me dan af wanneer want voorlopig zie ik het niet aankomen hoor

praktisch gezien zijn we ook al heel ver, de scheiding is rond en het echtscheidingsconvenant zo goed als af (de laatste puntjes op de i nog). wat rest is nog een huis, maar heel misschien is dat ook opgelost, want we hebben contact met mensen die wat verhuren wat goed klinkt, maar ik helaas nog niet heb kunnen zien omdat ze op vakantie zijn (weet ook geen adres alleen een wijk). dus daar hoop ik heel erg hard op, dan kan ik echt opnieuw beginnen!

liefs Jenneke

Hoi Jenneke,

Ik vroeg me idd   hetzelfde af. Ben blij om te lezen dat het zo goed met je gaat.
Ongetwijfeld komt er nog een moment dat je denkt: waar ben ik aan begonnen. Maar denk dan terug aan het vrije gevoel dat je momenteel hebt. Uit je bericht klinkt heel veel opluchting door, een last van je schouders. Ik ben blij voor je dat je het zo ervaart!
Dat huis komt er ook wel, lekker een plekkie voor jullie alleen!
Hoe gaat het met Ivar? Merk je iets aan hem? (bijv. relaxter of juist niet?)

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wat fijn dat je lekker in je velletje zit!
En inderdaad,als je constant gekwetst wordt en niet de voldoening uit je relatie haalt die je verdient,moet je op een gegeven moment voor jezelf kiezen.
Ik vind het heel dapper van je!
Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt over een eventueel huis voor jullie tweetjes,dan kun je écht een nieuwe start maken!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan