mamaloes gefeliciteerd

A

Anoniem

Guest
SUPER
dus toch wauw
wat zul je blij zijn nou geniet ervan
lijkt me wel lastig dat je niet weet wanneer je bent uitgerekend haha
maar het komt allemaal goed dat zie je nu wel
wat een opluchting he
dikke knuffel

voor mamaloes

wat onwijs leuk voor je dat je toch zwanger bent, dus van harte gefeliciteerd, en idd zoals je al in je berichtje al schreef zo zie je maar dat je toch nog een klein beetje hoop kunt hebben als je gewoon ongi bent , en je zelf het gevoel hebt dat je zwanger zou kunnen zijn,
een hele fijne zwangerschap gewenst en ga nu toch dan eindelijk maar eens lekker genieten na al dat lange wachten!!!!!

veel liefs venessa

Mama Loes!! Toch zwanger!!!
Wat een goed nieuws na de afgelopen klotetijd!!
Eindelijk duidelijkheid!
Super voor jullie!
Geniet er maar van!
En heel veel geluk!

Liefs Linnepinnie

Geweldig toch nog eeeeerg goed nieuws zeg!! Ik zou morgen meteen naar de ha rijden en je tong gaan uitsteken, haha...

Maar hoe kan t eigenlijk dat t niet eens in t bloed te zien was?? Raar he, wel helemaal super..  Enne je was toch niet ongi geweest? Omdat in t 2e berichtje stond: 'ondanks je ongi toch...'

Heeeeeel veeeeel geluk!

xx

Hey mamaloes,

Gefeliciteerd, wat een verhaal zeg!!!
Maar kei geweldig voor je!!!
Geniet er maar lekker van!!
En wanneer je uitgeteld bent, kom je wel achter na de echo toch??
Heb je al een afspraak gemaakt???
Nou heel veel succes!!!

Liefs Sandy

nee ik was idd heel lang niet ongi geweest en de dokter zei dat je gewoon een eisprong kon hebben zonder eerst weer ongi te worden....
dus ik ben nu zo blij, maar heel onwerkelijk.... en ik heb dus de dokter vanmiddag proberen te bellen, zijn ze natuurlijk weer 2 week niet aanwezig, zal ook es niet, tot 11 juni niet grrrr.... nou ik de vk dus bellen die waren er ook niet, dus ga maandag bellen voor een echo om te zien wanneer ik uitgeteld ben en zal ergens zweven tussen 23 december en 23 januari....
heel erg bedankt voor jullie steun!!! liefs mama loes

Hoi mama Loes,

van harte gefeliciteerd!!!! Je geduld is beloond meid!
Geniet er lekker van he!

Liefs, Mienetje

Terug
Bovenaan