@mamamar

Ik las dat je extra moest gaan wegen omdat de groeicurve iets afboog.
Ik kreeg ook te horen dat de curve iets afboog. Toevallig was ik die dag ook bij de lactatiekundige en die vertelde ik het. Zij zei me dat de curve die ze hanteren eigenlijk een curve is voor kindjes die flesvoeding krijgen. Volgens haar is het normaal dat kindjes die bv krijgen rond de 5 a 5,5 maand iets afbuigt. Zij adviseerde mij om via http://www.borstvoeding.com/groeicurve/
het zelf een te bekijken omdat dat een groeicurve is gebaseerd op bv. Misschien heb je er wat aan.

Vind het trouwens echt super knap van je dat je 2 kindjes volledig bv geeft!!!! Ik denk met 1 kindje al weleens dat het wel makkelijk zou zijn als ze flesvoeding kreeg, dan kon een ander het ff doen. en jij bent de dubbele tijd kwijt, respect!!!!!

Bedankt he, ik heb me gelijk geregistreerd en ga het zo invullen. Ik word er ook heel onzeker van iedere keer. Maar ik wil echt heel graag bv blijven geven. Soms lijkt het mij ook wel fijn dat ik het voeden uit handen kan geven, maar aan de andere kant is het wel gezellig om het te doen.
Ben benieuwd wat eruit komt.. ik laat het nog wel weten.

Tom groeit goed. gewicht net onder de middellijn en lengte op middellijn. Rick zakt met zijn gewicht op de onderlijn (kan dus net, maar moet inderdaad wel in de gaten houden dus) en lengte net onder middellijn.

Fijn zo'n grafiek, kan je het even rustig zelf bekijken, zonder gelijk; je moet dit of dat doen. Ga het zeker bijhouden. Nogmaals bedankt.

Ik vond het ook wel erg fijn om thuis op mijn gemakkie het eens te bekijken.

Hopelijk komt Rick ook weer op de lijn en kun je met een gerust hart dorgaan met bv.

Terug
Bovenaan