mamamiep

Ja, ik ben ook erg blij dat ik eindelijk weer in kan loggen!

Wat betreft de forumdag: ik moet even kijken of ik oppas kan krijgen voor m'n andere meiden (die moeten naar school natuurlijk) Als dit lukt wil ik wel mee!!

Liefs Annemarie

Als ik ga, mag je ook wel met mij meerijden, denk dat in onze auto wel 2 wagens passen (heb een station)
Maar dan wel de wandelwagen, niet de grote bak. Marin ligt nu nog in de bak, maar ze heeft nog maar 2 cm over ofzo, dus denk dat ik echt aan de wandelwagen moet geloven!

Zou wel leuk zijn samen rijden maar ik moet wel tot 9 uur smorgens werken, ik probeer te regelen dat ik wat eerder weg kan. En ik wil savonds ook niet zo laat terug zijn dus dat komt goed uit.

In een vorige topic stond dat ze bij de etos kortingskaarten voor het dierenpark hebben, kom jij wel eens bij de etos
Het was volgens mij zo als je voor 10 euro koopt dat je dan het tweede kaartje gratis krijgt.

Groetjes sandra

Maakt niet uit hoor, dat je tot 9 uur moet werken, ik moet toch ook eerst de kids naar school brengen. (dan hoeft m'n moeder pas vanaf 12.00 u op te passen!)

Ik kan wel even naar Almelo rijden naar de Etos, moet toch een blik voeding hebben voor Marin, dus dan zit ik zo aan 10 euro! Is wel de moeite waard een kaartje gratis natuurlijk!!

En dan om een uurtje of 4 's middags daar weer weg???

Terug
Bovenaan