mamamyrna

je vertelde over je sieradenhobby en je website. Mag ik zo brutaal zijn en vragen wat de site is?

Zelf maak(te) ik ook sieraden, maar de ideetjes zijn op. Pas op de verjaardag van bert zn oma zat ik te kletsen met een aangetrouwde nicht van bert en die maakt zelf glaskralen.
Ik was meteen verliefd en ga binnenkort bij haar buurten. Nieuwe weg in mn hobby, jippie

Hoi Pauline,

Da's schrikken; een topic met mijn naam, haha!

Hier een  linkje naar mijn site, maar ik waarschuw dat ik er al veel te lang niets meer aan gedaan heb... Komt er helaas momenteel niet van met een dreumes van bijna 1 1/2 en eentje onderweg. Binnenkort verlof, dus dan ga ik weer volop aan de gang, want het is inderdaad een superleuke hobby. Mijn handen jeuken!!

Ben je van plan ook zelf glaskralen te gaan maken of wil je verder met sieraden maken? Ik zou heel graag ooit zelf glaskralen gaan maken, maar kan op het moment de startkosten voor materiaal e.d. even niet opbrengen, en vooral de tijd die je  kwijt bent...

Groetjes,
Myrna

wat een gave sieraden.
oa de snow.. ketting heb ik ook, niet helemaal hetzelfde, maar wel geketteld en zo'n model.

zelf ga ik nu voor de glaskralen, het is wel even duur in de aanschaf, de brander enzo, maar dat is eenmalig. en dan zelf sieraden ervan maken natuurlijk

Bedankt dames, dat streelt mijn ego...
Heb net mijn allereerste kinderketting af, voor een dochtertje van een collega. Zoooooo leuk om te maken!!

Pauline, het lijkt me echt super gaaf om zelf glaskralen te branden, dat staat heel hoog op mijn to-do-list, haha! Maar ik heb het momenteel zo druk dat ik echt nergens aan toe kom. Eerst maar eens verlof (nog twee weekjes!) en dan proberen in een lekker ritme terecht te komen met 2 kids, en dán zie ik wel weer...
Heel veel succes met branden, en ik ben héél erg benieuwd naar het resultaat! Wil je me foto's mailen als je eenmaal aan de gang bent? Mijn mailadres staat op mijn site, onder "Bestelinfo en algemene voorwaarden"

Groetjes,
Myrna

PS Dames, ze zijn te koop, hoor! Tell your friends!!

Terug
Bovenaan