Mamanice hoe is het met je??

Hee Nice,

ik kan me herinneren dat je vandaag gestript zou worden als je nog niet bevallen bent. Ik hoop dat de bevalling spontaan op gang is gekomen. Maar als dat nog niet het geval is, hoop ik dat het strippen lukt of is gelukt.
Hoe voel je je verder??

Xxx

Hai,
Wat lief.. haha nou ik ben heel gefrusteerd hoor..Ik zou vandaag gestript worden maaruhh ik zit nog potdicht erg he! Donderdag opnieuw een poging en anders maandag ingeleid worden denk ik..Ik hoop dat ze toch nog van de week zoiets heeft van ik kom uit mezelf..Vond inleiden de vorige x zo afschuwelijk.
Ik zal het wel laten horen,ben er echt zat van nu.
Zit a.s maandag alweer op 42 weken heb nog nooit zolang gelopen haha..
Liefs, Nice

Hai!!

Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent!!! Zou ik ook zijn als ik bijna 42 weken zou zijn! Wat vervelend dat alles nog potdicht zit!! Duimen dat je baarmoedermond donderdag wat verweekt is!! Zodat de bevalling spontaan kan beginnen. Weet niet of je mijn bevallingsverhaal gelezen hebt, maar ik ben ook ingeleid. Heb 2 x gel gehad.

Succes meis en ik leef met je mee. Voel je je nog wel goed??

Xxx

Hee,
Nou voel me goed in de zin dat ik voor ogen hou dat het niet al te lang meer kan duren.maar me lichaam is op.Kan bijna geen stap verzetten of heb pijn en dat is echt heel vervelend.Heb idd je bevallingsverhaal gelezen, ook een heel gedoe bij jou dus, tja we hebben het niet makkelijk zo he met die kindjes hihi.
Hee ik meld me snel weer als ik nieuws heb.
xxx nice

Terug
Bovenaan