Mama's met schoolgaande kinderen

Hallo mama's,

Ik heb even een vraagje:
Hoe doen jullie het sochtend met naar school brengen van schoolgaande kinderen?
Ik moest vandaag onze zoon brengen en halen van school. Was ff druk in de ochtend maar het is gelukt.
Kleine moest om 8 uur eigenlijk eten, maar wij moeten 8:15 de deur uit. Kleine lag lekker te slapen dus snel ingepakt en slapend meegenomen.
Ze heeft al die tijd ( gelukkig ) geslapen. Ze heeft haar voeding bijna een uur later gekregen.
Het halen was wat makkelijker, voeding kwam precies goed uit, alleen moest ik de kleine 2 keer omkleden omdat ze zich 2 keer had ondergespuugd.
Waren precies op tijd de deur uit.
Ik vroeg me af hoe andere mama's de ochtenden overleven en dat in combinatie met slaapgebrek haha.

Grtjs mar

Hey Mar,

Hier een mama met 2 schoolgaande kids! Maar ik woon echt op 1 minuutje lopen van de school af...
;s Ochtends hoeft mijn vriend pas om 9.00 naar zijn werk, dus een van ons heeft altijd tijd om ze te brengen. Dat is echt een luxe!
Nadeel is dat hij wel tot 18.00 werkt en pas om 18.45 thuis is...dus laat eten...
Verder gaan ze de rest van de dag soms zelf en soms breng en haal ik ze...
Ondanks dat ze al aardig zelfstandig zijn, mijn vriend thuis is, blijft het racen elke ochtend...maar ze komen altijd op tijd.
Ik ben namelijk een stresskip qua tijd...kan niet tegen te laat komen, dan raak ik in paniek...

Succes morgenochtend weer!

Groetjes Brigitte

Ik heb dus 4kids waarvan 2naar school gaan. Ik sta om half 8 op en maak meteen pap voor de meiden en geef dan Jesly de fles. De meiden kleden zich zelfstandig aan... Als zij aangekleed zijn kunnen ze hun pap eten... Als de oudste klaar is met eten, wil ze Jesly de fles verder geven, dus dan mag zij dat doen. Ondertussen maak ik de boterhammen voor school en doe de jongste dochter haar haren mooi maken. Tegen die tijd is het flesje leeg en dan maak ik de haren van de oudste mooi... Als ik lopend naar school moet dan neem ik Jesly mee in de kinderwagen en als ik de auto heb dan laat ik Jesly thuis... Die is dan met mijn ouders en zoontje thuis... Als ik terug kom van school doe ik Jesly verschonen, wassen/badje en aankleden. En daarna haal ik de andere uit bed en doe ik die verzorgen... Ook al woon ik bij mijn ouders, ik doe 95% zelf en alleen en dan is het 's ochtends ook hectisch! Als ik moet lopen ben ik vaak ook net op tijd op school of net 2min te laat... Maar ach, school weet dat ik er alleen voor sta en ze hoeven gelukkig pas om kwart voor negen op school te zijn...

Hey Mar, hier geen schoolgaande kids gelukkig. Op het dagverblijf ben ik meestal net te laat, ( gelukkig steekt dat niet zo nauw)
Als ik haast heb en Finn even snel wil laten drinken doet hij er vaak heel lang over, dus weg planning:)

Brigitte kan je niet tegen te laat komen, dan is het maar goed dat ik niet bij je op de koffiekan komen want het lukt mij echt niet meer om op tijd te zijn.
1 van de jongens bedenkt altijd weer iets om tijd te rekken:)

Wow Marleen wat een planning zeg!
Kan niet anders zeggen dan dat ik het super knap van je vind hoe je het doet met je 4 kids!

Hey Mar, hier geen schoolgaande kids gelukkig. Op het dagverblijf ben ik meestal net te laat, ( gelukkig steekt dat niet zo nauw)
Als ik haast heb en Finn even snel wil laten drinken doet hij er vaak heel lang over, dus weg planning:)

Brigitte kan je niet tegen te laat komen, dan is het maar goed dat ik niet bij je op de koffiekan komen want het lukt mij echt niet meer om op tijd te zijn.

Kan niet anders zeggen dan dat ik het super knap van je vind hoe je het doet met je 4 kids!

@ Daan ; kan er alleen niet tegen om zelf te laat te komen hoor hihi. Dus jij mag echt te laat hier koffie komen drinken hoor :)

@ Marleen; petje voor je af hoor!! Vriendlief is hier de kids nu naar school aan het brengen. Ik realiseer me wat een luxe dat is.
En jij met 4 kids alleen, echt ontzettend knap en goed van je!!

Terug
Bovenaan