mama's mijlpaal.

Ik ben zo super trots op me zelf.
gisteravond heb ik voor het eerst sinds pascal zijn geboorte op 23 maart , mijn manneke zelf onder de douche kunnen dragen.
Marc was er bij, maar ik heb pascal zelf uit badje getild. en op mijn armen lekker onder de douche gehouden.
Eindelijk. hier heb ik zo lang naar uit gekeken.
een mijlpaal voor mij.

groetjes een trotse smooty

ohhh leuk,heeft je nog last van bekken pijn?
Ik ook,ik heb nieuwe fisio en hij zeg dat spieren pijn is en daardor mij bekken laastig doet.
Hij gebruikt acopuntuur naalden en werk supeeeeeeeeeeeeer goed.
Mischiem iets voor jou!
ik kan nu veeeeel meer Juliaan wassen en taken in huis doen....nu veder met fisio en kan hoopelijk binnekort werken .

Wat een fijn moment!! Hoop dat er nog vele douchepartijtjes volgen :-D.
Wij hebben gelukkig een bad zodat ik dat met Connor kan doen want douchen gaat nog niet!

@ieniminie; ik had pascal met 1 arm achter zijn hoofdje/nekje langs en dan onder t okseltje, en de andere arm onder de knietjes door. zo dicht mogelijk tegen me aan.
ik doe t ook eerst alleen nog als marc erbij is hoor. vind het ook eng.

ik hoop voor de andere mama's dat ze ook binnenkort van dit speciale moment kunnen genieten.

@emilce; ik heb erg last van mijn onderrug, en mijn armen gingen vaak tintelen en dan voelde ik niet goed wat ik vast hield. zelfs een koffiekopje liet ik vallen als ik er niet naar keek. vandaar dat ik pascal niet durfde te tillen en al helemaal niet onder de douche.
fijn dat accupunctuur zo goed werkt voor je.

Terug
Bovenaan