Mama's stem

Hoi allemaal,

Misschien hebben jullie dit al veel langer, maar ik merk het nu pas zo duidelijk:

Mijn zoontje wordt echt direct rustig als ik tegen hem begin te praten. Zo lief!
Hij is over het algemeen best druk en beweegt nogal veel. Vooral na het eten ;-)
Maar als ik dan even zachtjes tegen hem praat, is het echt een kwestie van seconden voordat het helemaal rustig wordt in mijn buik.

Nu is hij half Italiaans, en mijn (100% italiaanse)man had in het begin van zijn Nederlandse les nog wel eens dat hij erbij in slaap viel ;-) haha, dus we maken er al grapjes over dat ons zoontje die eigenschap van hem overgenomen heeft..
Maar stiekem ben ik best trots dat ik hem blijkbaar rustig kan maken.. heerlijk toch?

Groetjes Ilse

Hi Ilse, wat leuk en bijzonder!!! Onze druktemaker reageert volgens mij alleen maar door drukker te worden als mijn man of ik aan mijn buik zit of praat. Daarentegen zodra iemand anders aan mijn buik zit doet de baby NIETS meer! Behalve mijn man en ik heeft dan ook niemand de baby nog gevoeld, oma's en tantes erg verdrietig, maar ik vind het té grappig... is lekker ons kind en dat weet hij/zij dus ook al duidelijk, hihi!
Groeten, Joyce

Hier (juni mama) reageert de baby ook alleen op ons... Gisteren nog mijn moeder was hier en die wil het zoooo graag voelen... Normaal is kindje de hele dag door wel druk en zeker elk uur voel ik het bewegen.
Gisteren zijn ze hier 3 uur geweest en 3 uur lang geen beweging ze reden het dam af, en kreeg me toch een paar flinke schoppen hahahaha Ik kwam niet meer bij... tis nu al een grappenmaker en heeft sterke voorkeur.
Leuk leuk. Maar tcoh is het ook wel bijzonder als je het kan delen met ouders of vriendinnen.
Ben wel blij dat het wel reageert op papa. Dat is erg sterk.

Ik heb het nog niet echt gemerkt met mijn stem maar wel wanneer ik mijn handen op mijn buik leg.
Dan komt tie er naar toe en kruipt er echt tegen aan heerlijk.
Voor mijn gevoel rolt tie zich helemaal op er tegen aan zeg maar haha heel lief.

Liefs louise

Terug
Bovenaan