MamaSun & de rest

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Ik ben een tijdje niet online geweest, net terug uit New York en de computer thuis is kapot dus geen kans om te updaten!

Ik ben afgelopen maand na 40 (!) dagen helaas toch ongesteld geworden...had echt verwacht dat het toen raak was aangezien ik keurige cyclussen heb van 28/29 dagen. Teleurstelling verwerkt en nu alweer op dag 13 van de cyclus dus het klussen gaat weer beginnen. Ga toch maar weer aan de ovutesten omdat ik afgelopen maand zo'n lange cyclus had en ik nu niet meer weet wanneer ik mijn ei heb. Hoe gaat het bij jullie? Al zwangeren in het Gooi?

Liefs Joy

Hai meis!

Hoe is het? Tuurlijk! Ik was het vergeten dat je naar NY ging, tenminste dacht dat het nog ffies duurde maar het is natuurlijk alweer okt.! :-D Hoe was het daar????????????? Vast en zeker heeeeeeeeel leuk! Lekker geshopt? En gegeten, geslapen, genoten??? :-D Heerlijk joh!
Toch nog je menstr. gehad, balen.. :-( Nog last van je darmen? Hier alles oke, we wachten het rustig af, volgend weekend nod, als ik 30 dgn heb, maar daar ga ik niet van uit.. We zien wel.. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik vandaag mijn ei heb, wat meer vloeibaarder & witter dan andere dagen,(ieeuw) dus vanavond toch echt ff klussen! :-D Maar we zitten op dag 20 van de cyclus, dus het zal wel! Ik ga nergens van uit, als we op dag 50 wachten is het vrijdag 13 nov.lekkere datum... Die dag is het 3 jr geleden dat ik de POSI test deed!! Hahaha! Zou wat zijn he?! Had nog een bericht(je ;-)) achtergelaten op pagina 10, moet je nog maar ffies lezen, heel verhaal natuurlijk! Ik kreeg van de week op mijn werk, door een vaste klant een positieve opmerking; Je ziet er goed uit, heel goed zelfs! Je gezicht straalt, ben je soms zwanger????? Hahahahaha! OKey?!?! Ik vond het erg grappig, maar zei; Nee, althans, niet dat ik weet... ;-) Dus wie weet...! En hoe staat het bij jou? Zie dat je aan de ovu testen gaat? Ben je er dan niet te veel mee bezig, of zeg ik iets vreemds? Wij proberen om de dag te klussen, mits we echt geen zin hebben dan maar niet... Alhoewel het natuurlijk een gemiste kans is maar ik wil toch proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. :) Dan lukt het vast sneller.. ;-) (NOT) We zien het wel.. Ik heb alleen wel last van mijn borsten, maar dat kan ook van evt ei zijn denk ik? Nou meis ik lees je gauw! Ga langzaam naar mijn mandje! ;-)

Liefs Mamasun

Terug
Bovenaan