@MamaSun!!!!!!!!

Hej MamaSun!
Dat is lang geleden!
Ik ben je echt al eventjes aan het zoeken en heb je gevonden...niet het forum waar ik op hoopte eigenlijk...je hebt heel lang niets van me gehoord omdat onze computer het niet meer deed op deze site. Heel vreemd, er zijn een hop mailtjes aan gewijd maar uiteindelijk mijn account gereset en toen kon ik weer berichten typen!

Wat lees ik allemaal? Loop je bij de gyn en ga je aan de Clomid? Je had ook wel hele lange cyclussen he.

Nou hier nog steeds geen nieuws. In april alweer 1 jaar bezig, wat gaat de tijd toch hard.

Laat je van je horen? Ben benieuwd hoe het met je gaat en het allemaal beleeft!

Liefs Joy

Haaai!

Jeetje wat een lange tijd geleden! :-(
Tijd gaat hard idd he! Ik loop idd bij de gyn & aankomende week hoop ik toch een menstr. te gaan krijgen dan weer mijn 3e kuurtje Clomid... :-s Je doet er niets aan helaas.. Op de andere 2 reageerde ik niet, nu een verhoogde dosis.. Dus weer afwachten & een maand voor niks.. Het is echt wel een hoop geduld kweken hoor! Het is allemaal best heftig, van niks ineens 2x in de week naar de gyn.. Nu even niet dan omdat ik provera slik & dan op de 12e dag van mijn nieuwe cyclus weer terug & hopen dat het aanslaat...! Dat is altijd de vraag nog maar.. Ik bekijk het maar een beetje negatief dan valt het toch altijd mee als het wel goed is! ;-) Inmiddels onze ouders & schoonzus ingelicht we waren namelijk al een x gespot in het zkh.. :-s Dan kunnen ze het maar beter van ons horen toch?! Wel fijn dat ze het weten, nu hoef je niet meer stiekem te doen.. Maar ja, het is allemaal wel een hoop gedoe & ik hoop toch echt dat het niet al te lang meer gaat duren.. Ik wil hier toch een jaar voor uittrekken en dan vind ik het wel goed, dan wordt onze zoon 4 & dan is het leeftijdsverschil alweer groter dan ik wilde.. En dat wil ik niet.. Een van mijn vriendinnen is 8wkn zwanger, meteen raak!! Dat is wel een beetje lastig, maar kan gelukkig wel blij zijn voor hun!! En hun dochter is net zo oud als onze zoon, dus het zou leuk zijn als het lukt deze maand.. Dus gewoon maar hopen dat ik hier goed op reageer..!! Als de 100 mg niet werkt dan mag ik naar 150 mg en dan daarna zien we wel evt. spuiten.. Tis allemaal wat he!! Jij ook alweer ee jaar verder bijna zonder resultaat... :-s Balen he.. Ik hoop dat je deze maand geluk hebt meis, ze zeggen het he, 80% binnen een jaar... (is niet wat je wilt horen natuurlijk ;-) ) Dus blijven duimen!!! ;-) Ik zal meeduimen hoor.. ;-) Fijne dag!!

Liefs Sjors!

Terug
Bovenaan