mamat

Dan zullen Cas en Sven ook wel rond dezelfde tijden lief gaan slapen :)

Hoewel.... Begin iets te horen boven. Cas heeft toch een beetje last van zijn prikjes. Is erg hangerig vandaag.

ik verwacht hem rond 12 uur weer...
we zullen zien!

zielig hoor die prikjes! hoe oud is Cas dan nu? zoveel ouder dan Swen is hij toch niet? ik heb echt het gevoel dat Swen de prikjes maar laat krijgt hoor...

Cas is van 14 februari. Zaterdag 8 weken dus.
Wat vliegt de tijd he. Ik zat gisteren naar de eerste foto's te kijken. Wat een minimanneke was dat zeg!!

Sorry dat ik bij jullie kijk, maar moet jij pas met 10 weken voor het eerst inentingen? Staat toch een bepaalde richtlijn voor met 2 maanden? Met 12 weken krijgt daphne nummer 3 en 4 al.

Groetjes Margot

Ik breek ook ff in...

Ik hoef ook pas 22 april, Mirthe is dan ook 9,5 week!
Er staat wel een gemiddelde voor maar als jij als ouders zijnde de prikjes pas na drie maanden wil hebben, kan dat ook hoor...
Zo is mijn tante er van overtuigd dat die kleintjes zo sterk zijn dat haar kids pas na drie maanden de eerste prikjes krijgen...

Liefs Sabina

Ik denk dat een weekje eerder of later ook niet heel veel uitmaakt. Het zal wel iets verschillen per cb. En wellicht ook van de personele bezetting wanneer de afspraken precies ingepland kunnen worden.

Terug
Bovenaan