@mamatorist

A

Anoniem

Guest
Hey Marloes!!

Gaat ie allemaal een beetje meis??

Ik zag hier pas een foto van Stijn in zo'n soort loopautootje. Van welk merk is sie? Hoe duur? En waar kan ik die kopen.

Is superhandig volgens mij. want het leek alsof ie helemaal erin vastzat?

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi saskia,

sorry dat ik even inbreek maar wij hebben ook hetzelfde wagentje en die
hebben we van de winter bij bart smit vandaan gehaald, ik heb geen
idee of ze die nu nog hebben....

het is inderdaad handig want elke keer als ze iets ouder zijn dan gaat er een deel vanaf...

groetjes mascha

Hey Masha!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAA dat is hem!! Denk je dat dit nog leuk is om te geven als Rik 1 wordt? Of wordt ie dan te oud voor dit dig?

X Saskia

P.s. tuurlijk mag je inbreken! Blij zelfs, nu weet ik het al!

Hoi Saskia,

Wij hebben ook hetzelfde autootje in december gekregen van m'n schoonouders.
Ik meen dat hij toen bij Bart Smit en Blokker beide in de aanbieding was.
Helaas heb ik ook geen idee of het nog ergens te krijgen is.
Het is van het merk Smoby en je kan 'm steeds aanpassen aan de ontwikkeling van je kind. (Hobbelen, duwen met zo'n stang, zelf rijden)

Succes met zoeken!!

Groetjes,
Laura

Hey Saskia,

het  gaat eigelijk super met me. ik merk dat het mooie weer goed voor me is. Misschien maar eens vragen of ik met slecht weer een weekje op kosten van het ziekenfonds naar de zon mag. Dat is goed voor mijn humeur!!

De auto heeft Stijn van sinterklaas gekregen en hebben we voor dertig of veertig euro gekocht bij Bart Smit. Er zit een blauw plankje bij waarop hij kan schommelen, er zit een driepuntsgordel aan en dat gele ding wat je op bovengeplaatste foto ziet kan je er later ook weer afhalen zodat hij als gewone loopauto gebruikt kan worden. Wij hebben voor buiten nu de duwstang erop gedaan en een geel plankje zit er nu onder zodat Stijn zijn voetjes erop kan zetten. Als het weer niet zo mooi is haal ik de duwstang en het gele plankje eraf en dan kan Stijn er in huis zelf erin zittend overal mee heen lopen. Ik denk dat Stijn er nog lang plezier van gaat hebben en denk niet dat Rik er al te oud voor is.

Groetjes van Marloes en bedankt voor je belangstelling!

Hoi Saskia,

Ook wij hebben het loopautootje voor Maaike. Wij hebben hem van mijn ouders gekregen en hij is gekocht bij BLokker. Volgens mij hebben kindjes er erg lang plezier van en er staat op de doos dat ze geschikt zijn tot 3 jaar. Dus dat moet ook wat voor jullie zijn.

Hoi Marloes,

Fijn om te lezen dat het door het mooie weer weer wat beter met je gaat. Geniet er nog maar lekker van het blijft nog tot en met maandag in ieder geval zo.

Groetjes
Inge

Hey meiden,

Ik heb onderstaande gezien bij de Wehkamp en denk dat ik deze ga kopen!! SUPERLEUK en bedankt voor al jullie reacties!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan