@mamaTT

Dat mamaTT,

Ik denk dat wij qua namen een beetje dezelfde smaak hebben, daarom dat ik bij jou toch even wat namen kom vragen.
Korte, stoere jongensnamen. Voorlopig zijn we er DENK ik uit, maar ik weet niet of ik wel helemaal zeker ben. Weet jij mss nog wat leuke jongensnamen, max. 4 letters en liefst 1 lettergreep. Ons dochtertje heet Free, daar zou het dus bij moeten passen.

Alvast mercikes e!

Liefs,
van ons...

quote: Febeke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2008 20:37:56'));

Dat mamaTT,

Ik denk dat wij qua namen een beetje dezelfde smaak hebben, daarom dat ik bij jou toch even wat namen kom vragen.
Korte, stoere jongensnamen. Voorlopig zijn we er DENK ik uit, maar ik weet niet of ik wel helemaal zeker ben. Weet jij mss nog wat leuke jongensnamen, max. 4 letters en liefst 1 lettergreep. Ons dochtertje heet Free, daar zou het dus bij moeten passen.

Alvast mercikes e!

Liefs,
van ons...

Hoi Febeke,

Lastig met die namen he. De jongensnamen die we (voor niets) hadden bedacht waren:
Cas, Roef, Joep, Gijs, Thom, Tim, Ben, maar ik weet niet of dit echt bij Fre past.

We zitten nog altijd met de meisjesnamen. We hebben wel ondertussen voorkeur voor een naam, maar die heeft wel twee lettergrepen en die past niet echt in het rijtje. Maar we vinden het gewoon een hele lieve naam. Gelukkig hebben we nog een paar maanden...

Succes,
Martine

Jullie zijn ook eerder op zoek naar een korte naam met één lettergreep dacht ik e?!
Passend bij Thijn en Tess? Of ben ik mis?
Ik vind Sia en Fran twee prachtige namen, Ella vind ik ook wel iets hebben, maar wordt al heel vaak gekozen de laatste tijd.

Ik vind Cas echt supermooi, maar mijn man denkt dan onmiddellijk aan een kast en kan dit niet loskoppelen van de naam, dus dat wordt niets!
Voorlopig hebben we Sen, maar ben nog niet voor 100% overtuigd. Dus het wordt nog moeilijk. En idd we hebben nog wel even, maar tegen half januari gaan we voor de geboortekaartjes, dus moeten we zeker een naam hebben, aangezien het foto's van de grote zus worden.

Liefs,
van ons...

Klopt helemaal, maar het is dus echt moeilijk. Onze voorkeur gaat uit naar 1 lettergreep, hetzelfde wat jij dus voor een jongensnaam zoekt. Maar voorlopig prijkt er een 2 lettergrepige naam bovenaan ons lijstje.

Nog wat jongensnamen: Daan, Sem (beide namen staan hier hoog op het lijstje, maar deze namen staan wel in de top 10 van NL namen), Thijn (dat is natuurlijk de mooiste naam), Tijn, Ole, koen, kris, alex.

Succes weer.

groetjes,
Martine

Terug
Bovenaan