MAMAVANJESSE--NIEK

Hey Niek,

Ik zag pas net je topic, sorry!!!
Wat heb jij vreselijke dagen gehad zeg!Bah!!!
Dus je moet jezelf ook spuiten, spannend!
Maar het wend, echt waar!!!
Ik ben zondag ongesteld geworden, helaas!
Dus gisteren(derde dag)ook weer begonnen met het spuiten van menopur.
Ik moet volgende week woensdag(eldfe dag)weer voor een follikelmeting!!!Het blijft spannend!

Hoop dat je mijn berichtje leest, spreek je snel, en welterusten alvast!!

kussie

Hai Anies,

Ja ik ben ook begonnen met spuiten alleen dat van mij heet Puregon...wat is het verschil met dat van jou??
Ik moet mezelf 7 dagen 50 mg per dag spuiten..ik doe dat om 21.00 Heb in totaal 300 IE.
Ik moet er nog erg aan wennen, zit vanaf 20.00 al steeds op de klok te kijken tot het 21.00 is. Ik zie er dan tegenop. Gelukkig doet het geen pijn maar aangezien ik niet van naalden hou vind ik het verre weg van prettig...al gaat het me steeds makkelijker af. Ik ben maandag begonnen en moet a.s maandag komen voor de meting. Hopelijk slaat deze hoeveelheid aan. Ik heb net als jij hiervoor 4 maanden Chlomid gebruikt.
Krijg jij bijwerkingen van de spuit???
Vind het echt zooo balen voor je dat je niet zwanger bent...had echt even het gevoel joh!
Nou vind het fijn dat je mijn berichtjes hebt gelezen en dat we elkaar nu weer op de hoogte kunnen houden.

Lfs Niek

Hey Niek,

Hoe is ie???
Hier alles goed!!
Spannend he dat spuiten, ik moet zeggen dat ik het nu niet meer zo spannend vindt, was het gisterten zelfs bijna vergeten!
Ik mag volgende week woensdag naar ziekenhuis voor een follikelmeting, denk dat het volgend weekend ons klusweekend wordt,hihi!En jij???

liefs anies

Hai Anies,

Heb even een stapje terug gedaan maar was toch wel erg benieuwd hoe het met je gaat.
Voor mij is het spannend, al denk ik dat ik niet zwanger ben.
Afgelopen zaterdag was het een week geleden dat de inseminatie was. Aankomende zaterdag kan ik gaan testen.
Heb sinds gister last van mijn borsten, denk dat ik ongi ga worden over een paar dagen...had dit vorige maand ook precies evenveel dagen voor ik ongi ging worden.
Heb nog niet getest, heb ze gister wel besteld.
Hoe gaat het nu met jou???

Lfs Niek

Hey Niek,

Leuk wat van je te horen!!!
Een HSG is het doorspuiten van je eileiders, zodat eventuele obstakels kunnen weggespoeld, ondertussen wordt er ook een foto gemaakt, zodat ze eventuele verklevingen enzo ook kunnen zien!
Wat spannend zeg, bijna je NOD!Ik duim voor je, laat je het nog ff wten?

Ik moet morgen weer naar het zh om te kijken hoe het met mijn ei(eren)is.Ik ben nu een dubbele dosis menopur gaan spuiten.dat moest omdat ik maar een ei had, is natuurlijk goed, maar met 2 heb je meer kans op een zwangerschap, ik ben dus benieuwd!Hoor ik morgen!
Ik laat je het nog even weten!!

kuzzzzzzzzz

Hai hai,

Ben ik weer :)
Maandag heb ik weer mijn 6e inseminatie gehad. Dit keer had ik 2 eitjes (nog niet eerder gehad) 1 rechts en 1 links. Meer kans dit keer dus.
Nu weer 2 zenuwslopende weken wachten......word daar zo vreselijk onzeker door!!!
Hopelijk is het raak, zoniet dan krijg ik een kijkoperatie.

Hoe gaat het nu met jou???

Lfs Niek

Terug
Bovenaan