mamavanthomas

Ha Kirsten!

Ik kan wel heel erg zielig vertellen dat Thomas spookt, maar dat is een schatje 's nachts! Maar ik had afgelopen nacht en vanavond en zondag nachtdienst... In het revalidatiecentrum waar ik werk is het momenteel erg rustig 's nachts dus heb ik alle tijd om te lezen, te reageren, te zwijmelen bij foto's en soms heel hard te lachen om alles wat ik hier lees! Heerlijk die nachtelijke uurtjes. Moet me nu ook inhouden om niet gelijk alles te lezen anders heb ik vannacht weinig meer te doen. Triest hé eigenlijk, hahahha! Nee hoor, heb ook boeken bij, puzzelbladen, scrapmateriaal, ik sleep eigenlijk mijn halve huis mee.... Doe ook altijd in de nacht strijken, krijg ik tenminste betaald voor die noeste arbeid, hihihi! Dus de komende dagen zie je mijn naam denk ik nog wel op de gekste tijden staan.
Maar wel lief dat je aan me denkt!

-X- Marieke

Hahaha zwaar werk he, de zorg.
Nee hoor geniet maar lekker van je rustige nachten.
De dagdiensten loop je waarschijnlijk dubbel zo hard. Als ik dat bij ons in de gehandicaptenzorg eens na ga.

Werkse vannacht en ik zal aan je denken als ik met Yoëll op sjouw ben vannacht.

Pauline

Het is of het één, of het ander: hollen of stilstaan...
Nu is het wel lekker ja, dat betekent dat het goed gaat met iedereen en veel mensen in het weekend naar huis kunnen. Daar staat tegenover dat we daar straks mensen met een "verse" hersenbloeding o.i.d voor terug krijgen en daar zit dan wel weer veel (dankbaar) werk aan...   Maar ach, ieder zijn meug toch? Gehandicaptenzorg trekt mij ook nog steeds hoor, is altijd wel een beetje een droom geweest. Maar ik heb een verstandelijk gehandicapte schoonzus, dus ik zit nu op een andere manier in, hahaha!
Maarre, Pauline, ik zal dan ook even aan jou denken... heb het gevolgd ja, wat een drama. ik kan me er ook niets bij voorstellen. Thomas heeft altijd goed geslapen, gelukkig. En om toch een héél klein beetje zielig te doen: Hij heeft één keer 's nachts gek gedaan en ond een beetje wakker gehouden... De lieverd...
Succes vannacht!

-X- marieke

Hihi afgelopen nacht is goed gegaan, maar die ervoor was drama. Hij doet het nu om en om. Een goeie nacht en een kl... nacht, maar ja het zal hopelijk over zijn als die tandjes door zijn.
Maar wanneer

O, ja Pauline: Hoe was jouw/jullie nacht? Zou bijna hopen dat ie dan nu een *piep*nacht had, met een uurtje minder. Heb je misschien komende nacht een goede nachtrust . Mits ie zich natuurlijk aan jouw om en om schema houd!

Wij hebben een hele goeie nacht gehad en hem niet gehoord.
We hoorde hem nu om 7 uur nieuwe tijd. Normaal gesproken gaven we dan zijn speen en sliep ij verder, omdat het dan 6 uur was natuurlijk.
Nu hebben we hem bij ons genomen en om half acht fles gegeven.
Het was weer heeeeeeeerlijk.

Terug
Bovenaan