Hey!
Alles best hier! Je kaart was helemaal top! En met die scheve kop van Nina neem ik de uitnodiging tot uithuwelijken alvast maar aan, hahahah!
Ik was de dag na de OK al weer op de been eigenlijk, en kon daarom zo vlot naar huis! Wel een discussie gehad weer over het wel/niet met een rolstoel het ziekenhuis uit gehad, maar die had ik vlot gewonnen, ben gewoon weggelopen zowat, hahah! Nina Heeft nog steeds een scheve nek en een blauw oog en een dikke wang en een hanglip, maar het prototype is inderdaad waar: het blijft een mooie meid in moeders ogen, hihihi!
Ik maak binnenkort gewoon eens en afspraak bij de ostheopaat, kijken wat die ervan vind, ze heeft er gelukkig geen last van en geen pijn! Misschien toch met te veel geweld de wereld binnen geplukt, aan kijn rechter-flank te voelen wel in ieder geval, die is nog steeds helemaal beurs van binnen! Ze slaapt en eet goed eigenlijk, het is wel een heel rustig meisje, heel anders dan Thomas was en is. Die schrokte zijn flesjes op en zij doet dat heel damesachtig en beheerst. Gek om te zien dat je nu al zoveel verschillen in je kinderen kunt ontdekken!
Ik heb alleen een horror-kraamhulp! Ze doet geen reet, dus ik ben zelf de was aan het wegwerken nu en ik zit te twijfelen of ik nog even zal gaan strijken omdat mw de helft niet nodig vind! En ik ben al een paar keer heel bot duidelijk geweest geloof me! Gelukkig hoeft ze nog maar een paar dagen en dan is ze weer opgehoepeld!
Hele korte up-date zo, zal eens kijken of ik morgen of straks of vannacht nog een mooie recente foto kan plaatsten. ( Hoewel, wat is recent in de werled van Nina, amper één week oud....???)
Kus, Marieke