@ mamavanthomas..

Hey!

Alles best hier! Je kaart was helemaal top! En met die scheve   kop van Nina neem ik de uitnodiging tot uithuwelijken alvast maar aan, hahahah!
Ik was de dag na de OK al weer op de been eigenlijk, en kon daarom zo vlot naar huis! Wel een discussie gehad weer over het wel/niet met een rolstoel het ziekenhuis uit gehad, maar die had ik vlot gewonnen, ben gewoon weggelopen zowat, hahah! Nina Heeft nog steeds een scheve nek en een blauw oog en een dikke wang en een hanglip, maar het prototype is inderdaad waar: het blijft een mooie meid in moeders ogen, hihihi!
Ik maak binnenkort gewoon eens en afspraak bij de ostheopaat, kijken wat die ervan vind, ze heeft er gelukkig geen last van en geen pijn! Misschien toch met te veel geweld de wereld binnen geplukt, aan kijn rechter-flank te voelen wel in ieder geval, die is nog steeds helemaal beurs van binnen! Ze slaapt en eet goed eigenlijk, het is wel een heel rustig meisje, heel anders dan Thomas was en is. Die schrokte zijn flesjes op en zij doet dat heel damesachtig en beheerst. Gek om te zien dat je nu al zoveel verschillen in je kinderen kunt ontdekken!
Ik heb alleen een horror-kraamhulp! Ze doet geen reet, dus ik ben zelf de was aan het wegwerken nu en ik zit te twijfelen of ik nog even zal gaan strijken omdat mw de helft niet nodig vind! En ik ben al een paar keer heel bot duidelijk geweest geloof me! Gelukkig hoeft ze nog maar een paar dagen en dan is ze weer opgehoepeld!
Hele korte up-date zo, zal eens kijken of ik morgen of straks of vannacht nog een mooie recente foto kan plaatsten. ( Hoewel, wat is recent in de werled van Nina, amper één week oud....???)

Kus, Marieke

Jeetje,.. wat zonde van je kraamhulp!
Ik zou bellen met de thuiszorg en een ander eisen,.. zo simpel is dat!
laat mn kraamweek niet verprutsen!

gewoon bellen hoor!

Esmé

Dames

Sorry dat ik even inbreek hoor...... Maar was ook erg benieuwd naar je verhaal Marieke! Goed om te lezen dat je je meisje de allermooiste vind, kan jou het verder schelen: ze droogt vast goed op!! Maar even een osteopaat laten kijken als ze er zo gehavend vanaf is gekomen, kan natuurlijk nooit kwaad en het scheelt later wel een hoop ellende als ze wat groter wordt.

Hoe reageert Thomas op de aanwinst??

En die kraamhulp: net wat Esmee zegt............. als je er zo'n last van hebt, gewoon bellen hoor!! Ook je tweede kraamweek beleef je maar 1x en dan is het zonde als je er zo'n exemplaar voor krijgt. Wassen kan altijd nog, want believe me: 2 kinderen is gegarandeerd 5x zoveel was als voorheen (en hoe dat nou komt????)

En   foto: graag!!!

Liefs
Susan

idd gewoon bellen hoor dat vinden de bureaus alleen maar fijn dat je het aangeeft!
Het gaat immers om jou en je nina!!!
Ben benieuwd naar een foto!!!!

liefs jen mv mike

Ik vind was wegwerken niet zo erg als afwassen.. En dat doet ze dan wel weer na elke scheet die van ons drie laat, hahhaha! En we zien de humor er graag van in, dit wijf hebben we nog jaren lol om op feestjes en partijen.. Zo van: weet je nog die kraamhulp van Marieke, die telkens met handschoenen aan stond te strijken en met een schort voor Marieke een termometer in d'r reet wou douwen???? HAHHAHA!
Maar ik geef het wel aan hoor bij het kraambureau, dat dit soort acties niet het gewenste resulaat behalen....

zo hee, jij klinkt al weer helemaal fit en in het ritme met 2 kids!! lekker joh dat je zo snel weer op de been was, en klote dat je zo'n kraamhulp hebt, maar blijkbaar zie je er de lol van in voor later

kijk je wel uit dat je niet teveel doet??? nu al strijken terwijl je meisje nog geen week oud is, dat kan je hele leven nog  (of nooit zoals hier )

liefs Jenneke mv Ivar

ALLEMACHTIG!! Wat ben jij druk! Je bent net uit het ziekenhuis hoor! hahahaha
En dan ook nog een kraamhulp die het laat gebeuren! Helaas kan ik daar, ook na een ks, over meepraten... Heel vervelend! Gelukkig had ik mijn moeder nog....

Wel lekker dat het zo goed gaat met jullie. En ik ben benieuwd of ik ook zo snel al allemaal verschillen tussen 2 kindjes ga merken...hihi

Wel ook lekker genieten he! Strijken is niet het belangrijkst!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan