MamavanThomas

Hoi marieke,

Gaat de meeting 24 juli nog door? Zo ja van hoe laat tot hoe laat en wat zal ik meenemen (ja ik neem de kids mee maar ik bedoel qua eten en drinken)(ja ook dat goede humeur is aanwezig)

Groetejs Carolien

Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat we altijd afspraken bij bv die binnenspeeltuinen? was dat niet tussen 11:00 en 11:30 of zoiets? Maar maakt mij i.p niets uit hoor, hahah!
Tja en meenemen... Iedereen iets? of iedereen voor zijn eigen kids? ik zorg wel voor een frietpan tussen de middag, hahah! ( hebben we niet namelijk, hahah!) Misschien andere mama's met een idee?
Heb er wel al helemaal zin in hoor: gezellig weer!

Liefs, marieke

o, ja... indien gewenst: babybedjes zat!
( Bij meer als 3 en 1 box moet ik 't wel even weten...) heb bij familie nog eens hetzelfde aantal ondergebracht inmiddels namelijk!

Hahaha Marieke.

Ik wilde het toevallig aan jou vragen of je genoeg ruimte hebt om een campingbedje neer te zetten.

Hierbij reserveer ik 1 bedje voor onze kleine prins, Vince.

Groetjes, Marieke

Ik denk dat het het makkelijkst is om voor je eigen kids mee te nemen. Ik hoef geen slaapplaatsje voor Sven (ik neem de wandelwagen mee en als het lekker weer is is een kleed genoeg!) Wel weer super gezellig! Elisa vind het ook altijd super om te spelen dus dat gaat helemaal goed komen.

Ik ga ff kijken of ik je kan vinden op hyves.

Hoi hoi!

Ik heb er ook al veel zin in! Wij vertrekken 's morgens al naar Gelderland, dan hoef ik 's middags niet ver te rijden in ieder geval. Twijfel nog of ik Lynn mee zal nemen of bij m'n zusje laat. Dean komt in ieder geval mee, whahahaha! Zal je een pb-tje sturen!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan