mamavantimo

hoi hoi

ik las net een berichtje dat je het cb had gebeld...
en met 5 maanden pas de laatste fles eraf mag....
milan is nu 3 maanden en krijg 4 flessen....van 250ml
ik ben 3 wk geleden naar het cb geweest en tegen mij zeiden ze dat een hoop kindjes tussen de 11 en 13 weken op 4 flessen gaan...
volgens mij is het in elke regio anders.. wordt er af en toe gek van
mij oudste zoon nu al weer 8 jaar oud zat ook op 4 flessen met 3 maand...
Milan krijg de laatste om  20.30 en de eerst om 07.30...
en tot nu toe gaat het prima....
je kan het toch proberen en anders moet je hem vervroegen naar een uur of 22.00

succes mandy

Hoi mandy,

wat een toeval ook een zoon van 8 jaar en een van 3maanden;-) mijn oudste is ook 8jaar en mijn jongste vandaag 4maanden.....en zoals je al zegt word er gek van idd van dat cb hier lees ik niet anders of alle kinderen bijna zitten al op 4 voedingen.....ik wil het toch gaan proberen die 4voedingen zou je mij dan kunnen vertellen hoe jou schema zo ongeveer is .....dat ben ik eg naar 8 jaar wel ff kwijt ;-)
Renzo krijgt van mij al wel een beetje fruithapje gewoon omdat dat wel vanaf 4maand mag (ook nog niet van mijn cb trouwens)maar als ik zie hoe hij geniet ervan dan denk ik doe er toch geen slecht aan hij krijgt nu dus 5 voedingen van 200cc en smorgens rond 10uur een paar kleine lepeltjes fruithap hij laat al weken smorgens meer dan 70cc van zn fles staan en ook de avond voeding van 23.00/23.30 drinkt hij vaak niet leeg zou jij mij een schema kunnen geven en doe je dan nutrix in de voeding of hoe gaat dat ook weer???

groetjes en dank je alvast
mamavanTimo en Renzo

hoi,,

leuk dat je gereageerd heb....
af en toe moet je gewoon je gevoel volgen dat cb zegt soms ook maar wat....
ik mag volgende week starten met fruitsap verdund met water...en dan richting de 4 maand met fruit/groentehap mag ook zelf beslissen waarmee ik ga beginnen....

Milan heeft vanacht weer goed geslapen om 20.45 ging ie naar bed en om half 8 heb ik hem eruit gehaalt was niet eens aan het jammeren..

het schema ziet er als volgt uit:
7.30 fles 8.15 andere kids naar school brengen 9.00 in bad en naar bed...
12.00 2e fles (eerst kids van school halen) vandaag blijven ze lekker op school eten...
16.30 3e fles
20.30 4e fles
de flessen zijn 250ml dus een volle fles maar dat gaat goed..
de laatste fles gaat nutrix in 2 schepjes gebruik ik al sinds week 5 op advies van de kinderarts...

ik hoop dat je er wat aan hebt
succes mandy

Terug
Bovenaan