MamavTimoenRenzo

Klopt Renzo is ook van 10-01-07 kwas uitgerekend op 24-01 en de ks was gepland op 16-01 maar omdat mn vliezen bij de controle op 9-01 al gebroken bleken te zijn is Renzo de dag erna gehaald .....klopt idd zijn er nog 2 geloof ik toch

Ik was ook de 24ste uitgerekend..  Maar ik werd de 9de ingeleid vanwege een onderzoek. Arjun was te klein voor de zwangerschapsweken..

Ik zou eerst ook een ks krijgen vanwege mijn handicap en drain. uiteindelijk zijn de weeen opgewekt met een gel en heb ik een ruggep;rik gekregen.

Waarom kreeg je ks??

toevallig allemaal Renzo was ook voor de lengte van zwangerschap veeeeeeel te klein.....maar de ks kreeg ik omdat ik vorig jaar februari de 13de op mijn verjaardag een hersenbloeding en infarct heb gehad ......dus ik mocht zowiezo niet persen .......maar toevallig allemaal zeg ...waardoor heb jij een handicap dan????

Mijn moeder was 6 maanden zwanger toen er werd ontdekt dat ik geen zuurstof meer kreeg. Ze hebben me toen met een ks er uitgehaald. ik heb door een zuurstofgebrek een herzenbeschadiging opgelopen. En daardoor heb ik hemiparese rechts. Dat betekent dat ik spastisch ben aan de rechterkant van mijn lichaam. Ik ben geboren met 26 weken, heel wat voor die tijd.

Opzich gaat het verzorgen van Arjun wel. Ik doe alles met een hand. in bad doen we altijd samen. trap op en trap af doen anderen voor me. maar als niemand thuis is, heb ik nog een draagzak liggen.

Over een paar maandjes krijgt Arjun een aangepast bedje en box.

groetjes Rosita

oo joh ik heb alleen iets wat uitval links die was totaal weg maar is gelukkig wel weer gedeeltelijk trug al sik erg moe ben kan ik er weinig mee maar we gaan door whahahhaha niets houd onkruid tegen toch ;-)

Hallo

Jeetje wat knap van jullie dat je een kleintje hebt geniet er van
Enne mama van timoenrenzo je lijkt mijn man wel als ze die vragen zegt die altijd met slechte lui gaat het altijd goed of onkruid vergaat niet

Groetjes monique

Terug
Bovenaan