Mamma's gezocht met pre eclampsie

<p>Hoi allemaal,</p><p>9.5 week geleden ben ik bevallen (keizersnede) na een heftige aantal dagen met zwangerschapsvergiftiging (pre eclampsie). Gelukkig was de kleine meid gezond en is ze geboren met 36.5 weken.</p><p>Ik ben op zoek naar meiden die hetzelfde hebben meegemaakt om het hierover te kunnen hebben. Merk in mijn omgeving dat mensen het niet begrijpen wat je meegemaakt hebt. Dus zoek wat lotgenoten :) lijkt me leuk om een app groepje of evt individueel contact te hebben.</p><p> </p><p>Groetjes</p><p>Vivian</p><p> </p>
 
Hoi Vivian,
Allereerst nog van harte gefeliciteerd! Ik zou graag met je in contact komen. Zelf ben ik in september 2018 bevallen, met 32 weken van onze zoon. Ik heb het HELLP syndroom gehad.
Groetjes, Martine
 
Hoi Vivian,
Allereerst nog van harte gefeliciteerd! Ik zou graag met je in contact komen. Zelf ben ik in september 2018 bevallen, met 32 weken van onze zoon. Ik heb het HELLP syndroom gehad.
Groetjes, Martine
 
Hoi hoi. 
Hier nog eentje ;) alleen kreeg ik het na mijn bevallig. Tijdens mijn zwangerschap had ik wel wat symptomen maar mijn bloeddruk bleef netjes en had ook geen eiwitten in mijn urine. 
Ik had een behoorlijke heftige bevalling wat uiteindelijk een spoed keizersnede werd. Ik moest een aantal dagen blijven in het ziekenhuis. 
Daar bleek ik steeds een hoge bloeddruk te hebben en na onderzoek ook eiwitten in mijn urine. Volgens de arts vrij bijzonder om het na je bevalling pre eclampsie te krijgen. Ik voelde me flink beroerd erdoor. Gestart met medicatie die ik 2 weken moest slikken. 
Nu is mijn zoontje 4 weekjes oud en pas nu kan ik zeggen dat ik me echt weer beter begin te voelen. 
Groetjes Myrna 
 
Terug
Bovenaan