@ mamma-anna

A

Anoniem

Guest
Hay hay,

Ik ben, op twee dagen na, na 6 weken weer ongesteld geworden. Ik heb één test gedaan, vijf weken na de miskraam en die was al negatief. Ik merkte al snel na de curretage dat mijn borsten kleiner werden en dat het gevoel van "zwanger zijn" langzaam verdween. Nu is het mijn 2e menstruatie na de miskraam en is weer zeer regelmatig. Ik ken het gevoel van ongeduld als geen ander want je wil dat je lichaam zo snel mogelijk weer op orde is zodat je weer verder kan. Maar lieverd, heb geduld, je lichaam moet echt even herstellen en zodra je weer ongesteld geworden bent wil dat zeggen dat je weer een hele cyclus hebt doorstaan, waar je vast nu al mee bezog bent, zonder dat je dit!

Geloof me................het komt snel!

xxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Hoi Jessica, Bedankt voor je berichtje. Toevallig diende mijn menstruatie zich gisteravond zomaar out of the blue aan. Ik had zelf al het idee dat ik ongeveer 1 1/2 week geleden meer afscheiding had wat een evt eisprong zou kunnen zijn. Toen ook flink geklust om de dag. Maar toch gek dat die testen steeds licht positief bleven, zelfs gisterochtend nog. Ik hoop dat mijn lijf nu weer een nieuwe start gaat maken. Dat ongelduld zal ws iedereen wel hebben. Over 2 wk gewoon weer lekker aan de klus en dan hopen wa samen weer snel naar het zwanger-forum te gaan. Afgesproken? Liefs, Anna.

Hey meid!!

Fijn dat je ongesteld bent geworden! Weer een stapje in de goeie richting! We spreken inderdaad af dat we snel weer bij het "zwanger zijn" forum horen en daar de oren van elkaars hoofd afkletsen over hoe zwaar we het hebben en hoeveel last we wel niet hebben van alle kwaaltjes!!

Heb er nu al zin in!

Succes meid!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Terug
Bovenaan