Mamma's omgeving Breda?

Hallo allemaal,


Ik ben benieuwt of er ook mamma's uit omgeving Breda komen. Ik woon zelf in Halsteren ligt bij Bergen op Zoom. Zou graag contacten leggen. Vind het erg interesant hoe jullie het allemaal doen en straks gaan doen. Hopelijk willen jullie dat ook.


Groetjes Kim en Brooklyn
 
Hoi Kim,

ik woon tussen Bergen op Zoom en Goes, maar ben altijd opgegroeid in Halsteren en Bergen op Zoom. Klein wereldje nietwaar?
Mijn zoontje is nu ruim 17 maanden, ik ben thuisblijfmama (ben daarnaast oproepkracht telefoniste in B.o.Z.).

En jij?
 
Hallo,

Ik ben Rita, de mama van Senn en wij wonen in Breda.
Senn is nu 7,5 maand oud.
Ben benieuwd of er meer mama's uit buurt van Breda komen (op het september 2005 forum heb ik ook al eens zo'n oproepje gezet, maar daarop kwamen maar weinig reacties...)
daag! Rita
 
Hoi hoi,

Leuk dat jullie gereageerd hebben. Op het moment werk ik niet ( mijn contract werd niet verlengt vanwegen mijn zwangerschap) zit nu in de ww. Ben bezig om een bbl opleiding te doen gecombineerd met een parttime baan. Wil graag met gehandicapten kinderen werken. Hiernaast speel ik graag een potje darts. Speel sinds vorig jaar compititie 2e divisie. Verder ben ik natuurlijk veel met mijn zoontje bezig.
Ik vind het echt geweldig om mamma te zijn, hij is de laatste tijd een beetje aan het mopperen. Hij wilt omdraaien maar het lukt nog niet helemaal. Verder doet ie het hartstikke goed.

Groetjes Kim en Brooklyn
 
Hallo allemaal,

WIj komen uit Breda. Mijn zoontje is inmiddels 7 maanden oud (6-10-2005) en ik werk 3 dagen in de week op maandag dinsdag en woensdag. Op maandag gaat Danjel naar mijn moeder en op dinsdag en woensdag naar het kinderdagverblijf. Ik ben dus een werkende moeder. Voor ons is het noodzakelijk dat ik werk maar aangezien Danjel best wel een gemakkelijke is en het erg goed naar zijn zin heeft bij mijn moeder en op het kinderdagverblijf werk ik met veel plezier en geniet ik volop van mijn zoon op de dagen dat ik thuis ben.

Groetjes Babette en Danjel
 
Terug
Bovenaan